Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Mapa "Knieje"
#1
->KNIEJE<-


Start nowej mapy pod stara nazwa
Watek z nowa mapa zaczyna sie od konca strony 47.

Jako ze pierwotna wersja mapy po aktualizacjach zaczela strasznie lagowac i nie doszedlem dla czego tak sie stalo... postanowilem uratowac to co do tej pory zrobilem i zaczac zabudowe mapy oraz terenu od podstaw ( NO PRAWIE ).
Wszystkie ponizsze modyfikacje raczej dzialaja wiec sporo pracy odejdzie... wybralem tez w miare " luzny " teren wiec tez powinno to wszystko poleciec nieco szybciej.
Jak zapewne sie domyslacie, badz nie... niektore fabryki trzeba bedzie nieco ( badz mocno ) przebudowac ale na szczescie odpada sprawa z ich konfiguracja.

Prosze nie pytac kiedy wyjdzie mapa bo i tak nie bede na takie posty odpisywal... wszystko w swoim czasie [Obrazek: wink.gif]

Mapa wielkosci x4


Mody dodane do mapy:
1. choppedStraw
2. compostMaster
3. Dodany mod na " bloto "
4. MilkTrigger - Mod na sprzedaz mleka
5. FarmingSimulator17DoorTriggerSDK_v2 - mod na przycisk myszy ... swiatla oraz bramy
6. AditionalMapTypes_V1.0.0.8
- dodatkowe uprawy ( owies, zyto, marchew, cebula, salata )
7. seedMaster2K17 - do robienia nasion
8. SA_Greenhause... Szklarnie... maliny, porzeczki, truskawki
9. SA_Kartonfabrik
10. SA_Molkerei
11. SA_Palettenwerk
12. SA_Zuckerfabrik
13. Molkerei_Hotfix_2.0.0.3
14. FS17_DigitalPack oraz FS17_DigitalTiereFix
15. hayDryer
16. Samypo
17. Produkcja prosiat
18. pigFoodStar
19. kuenzelGrainMaster
20. Produkcja jaj
21. Bramy, wrota i inne mozna teraz uruchamiac z pojazdu
22. Wydobywanie wapna w kopalni ( spojler ;P  )

23. Prosiaki
24. Fabryka pelletu- drzewnego
25. kanki z mlekiem... na start Wink
26. Multi Terrain Angle

Mysle ze to na razie tyle ponizej jest link do albumu z fotkami.

Mapa nie kompatybilna z Seasons !!!


Pozdrawiam.

Zarezerwowany na przyszle wpisy
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Pięknie ta mapa wygląda. Wink
 
Odpowiedz
#3
Jeśli to naprawdę Twoja pierwsza mapa, to możesz już w niedalekiej przyszłości zasłynąć Wink
[Obrazek: fsScreen2_apwsqss.png]
 
Odpowiedz
#4
No tak pierwsza mapa... robie ja jakies3 tygodnie Wink dzieki hehe
 
Odpowiedz
#5
No super! Bardzo mi się podoba ale mógłbyś oryginalną teksturę trawy zastąpić jakąś inną teksturą trawy, bo ta oryginalna wygląda słabo
 
Odpowiedz
#6
(12-13-2016, 16:18)Ranach napisał(a): No super! Bardzo mi się podoba ale mógłbyś oryginalną teksturę trawy zastąpić jakąś inną teksturą trawy, bo ta oryginalna wygląda słabo

Dzieki.. a jaka text. bys polecal? zapodaj jakis link albo cos Wink

Pzdr.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#7
>Info<

[Obrazek: Ga4mhuf.jpg]

Witam.
Dworzec w miare ogarniety... reszta fotek w albumie Wink

 
Odpowiedz
#8
(12-13-2016, 16:24)pawulonn1 napisał(a):
(12-13-2016, 16:18)Ranach napisał(a): No super! Bardzo mi się podoba ale mógłbyś oryginalną teksturę trawy zastąpić jakąś inną teksturą trawy, bo ta oryginalna wygląda słabo

Dzieki.. a jaka text. bys polecal? zapodaj jakis link albo cos Wink

Pzdr.

Na razie nie ma zbytnio tekstur trawy do 17 ale zobacz tą z tego linku http://ls-world.pl/mod/details/26591?page=2 i co o niej sądzisz.
I na przykład na mapie Chellington jest dosyć realistyczna teksturka ale nie wiem czy autor mapy pozwoli na skopiowanie trawy.

Ten dworzec fajnie wygląda, oj będzie się grało  Big Grin
 
Odpowiedz
#9
(12-14-2016, 11:58)Ranach napisał(a): Na razie nie ma zbytnio tekstur trawy do 17 ale zobacz tą z tego linku http://ls-world.pl/mod/details/26591?page=2 i co o niej sądzisz.
I na przykład na mapie Chellington jest dosyć realistyczna teksturka ale nie wiem czy autor mapy pozwoli na skopiowanie trawy.

Ten dworzec fajnie wygląda, oj będzie się grało  Big Grin

Co do textur z ls-world musial bym je lekko przyciemnic i moze bylo by ok ... natomiast te z mapy Chellington mozna by bylo wyjac bo nie ma zastrzezen... ewentualnie uwzglednic autora... tylko kto ta trawe robil hehe ... dzieki za linki... oba " zassane " i cos z tym pomysle Wink

Pzdr.
 
Odpowiedz
#10
(12-14-2016, 12:45)pawulonn1 napisał(a):
(12-14-2016, 11:58)Ranach napisał(a): Na razie nie ma zbytnio tekstur trawy do 17 ale zobacz tą z tego linku http://ls-world.pl/mod/details/26591?page=2 i co o niej sądzisz.
I na przykład na mapie Chellington jest dosyć realistyczna teksturka ale nie wiem czy autor mapy pozwoli na skopiowanie trawy.

Ten dworzec fajnie wygląda, oj będzie się grało  Big Grin

Co do textur z ls-world musial bym je lekko przyciemnic i moze bylo by ok ... natomiast te z mapy Chellington mozna by bylo wyjac bo nie ma zastrzezen... ewentualnie uwzglednic autora... tylko kto ta trawe robil hehe ... dzieki za linki... oba " zassane " i cos z tym pomysle Wink

Pzdr.

To fajnie, też uważam że tą z ls world trzeba by lekko przyciemnić i będzie dobrze  Smile
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Mapa bez nazwy ( może Bieszczady v1 ) Nexanos 20 1,371 05-10-2018, 21:42
Ostatni post: Nexanos
  Mapa TheKrejzol 1 231 05-02-2018, 21:47
Ostatni post: AgroMaster
  Mapa #Dąbrowa32 Pyrol 17 1,321 04-24-2018, 23:17
Ostatni post: Pyrol
  Moja mapa Mr_Grucha 17 2,716 03-08-2018, 16:39
Ostatni post: AgroMaster
  Mapa. WwRx 5 989 01-25-2018, 01:57
Ostatni post: Misio
  Mapa WojtasiKxRolnikᴴᴰ Agriculture 11 824 01-18-2018, 15:38
Ostatni post: D1zZyY
Smile Moja mapa rafixx751 5 620 10-04-2017, 18:12
Ostatni post: rafixx751
Lightbulb Mapa "Pol-Farm" Timmer 2 365 09-03-2017, 21:12
Ostatni post: Timmer
  Kolejna mapa( :( ) i chlewnia N0Rek9 15 1,086 09-02-2017, 14:43
Ostatni post: N0Rek9
Wink MAPA W STYLU PGR by AGROPIOTRMOSZ AGROPiotrmosz 80 11,050 06-12-2017, 21:07
Ostatni post: Petrevczenko.gs



Przegląda: 1 gości

Menu