Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obrotowe elementy bez skryptu
#1
Witam opiszę tutaj jak dodać np kręcący się wiatrak po odpaleniu ciągnika.

Można też stosować inne kombinacje i nie potrzebujemy żadnego skryptu gdyż gra już ma go w sobie zawartego.

Do xml pojazdu dodajemy wpisy

<turnedOnRotationNodes>
<turnedOnRotationNode index="0>13|0" type="motor" rotSpeed="300" rotAxis="1" turnOnFadeTime="4" turnOffFadeTime="3" />
<turnedOnRotationNode index="0>7|0|0|1|0" type="combine" rotSpeed="300" rotAxis="1" turnOnFadeTime="2" turnOffFadeTime="2" />
</turnedOnRotationNodes>

opis

Tu mamy na przykładzie kombajnu

index="0>13|0" - index elementu który ma się obracać podajemy swój z GE

type="motor"-- tutaj podajemy jak ten element jest załączany czy po odpaleniu np silnika czy np włączeniu maszyny itp w tym przypadku jeśli jest "motor" to będzie po odpaleniu silnika

type="combine" - po włączeniu kombajnu

type="cutter" - heder

rotSpeed="300" prędkość obrotowa elementu

rotAxis="1" w której osi musi się obracać dany element

Poradnik BY PAWULON
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
Taka tam sobie zawartość reklamy
  




Przegląda: 1 gości

Menu