Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Światła
#1
Witam, zapewne wiecie już że w farmingu 17 giants dodał światła włączane na przycisk. I można je dodać do swojej mapy, jednak ja jestem trochę blady w tych indexach i nie wiem gdzie co powpisywać :/ Wie ktoś może gdzie znajdę do tego poradnik ? Może być w notatniku jak i na yt. Dziękuje !
 
Taka tam sobie reklama.
#2
https://www.youtube.com/watch?v=xETdzvPxTc8
Mówi na początku że uczy dodawać światło , chociaż ja widzę że dodaje tylko otwieranie bramy.
 
#3
No ja też widze tylko o wrotach :/ Może wiesz kto by mi mógł to wytłumaczyć ?
 
#4
Na obecną chwilę nie , ale jeszcze poszukam .
 
#5
Musisz pobrać FarmingSimulator17DoorTriggerSDK_v2 zrobić tak jak to robił Rafik na początku. Gdy to wszystko zrobiłeś, importujesz templateBuilding_mapObject na mapie. Otwierasz i wybierasz switchableLights to jest grupa przypisana dla światła. Usuwasz realLights i dodajesz światło jakie chcesz żeby się zapalało do tej grupy. Tylko nie usuwaj triggerForSwitch1! Aby światło się zapalało musisz mieć zgodne nazwy index w GE i animatedObjects! https://zapodaj.net/125056faeb0a7.png.html Aby swiatło się zapalało musisz mieć pod 1 index światła które chcesz zapalać.
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Światła Michu1224 8 206 08-04-2017, 15:51
Ostatni post: shark666
  John Deere światła bartez1bartek 15 526 04-10-2017, 16:09
Ostatni post: Ziuta
  Światła w ciągniku Dominik Kozber 7 299 03-06-2017, 16:56
Ostatni post: Dominik Kozber
  Jak przenieść światła? Kuba035_PL 3 286 02-09-2017, 15:49
Ostatni post: bartez1bartek
  Światła w ciągniku Patrycjusz Game 6 305 02-09-2017, 03:11
Ostatni post: Black77
  Prześwitujące światła,i napis nie wjeżdżaj do wody za głęboko na całej mapie ?! Jurasik201 0 224 12-13-2016, 21:04
Ostatni post: Jurasik201
  światła robocze bartez1bartek 2 290 07-13-2016, 21:50
Ostatni post: bartez1bartek



Przegląda: 1 gości

Menu