Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolizja obiektów typu Box na uprawy
#1
Nadrzędnym celem tego poradnika było pokazanie narzędzia do tworzenia i naprawy kolizji obiektów mogących utrzymać w swoich murach wysypywane z pojazdów duże ilości upraw ( to jest na samym końcu ) . Jednak żeby to pokazać poradnik został mocno rozbudowany o dodawanie obiektów do mapy ,oraz kilka innych potrzebnych operacji.Obiecałem w nim podać dodatkowo przykład na modyfikację ciężarówki i przykładowy plik "defaultVehicles"
oto one-- pobieramy mod "NLD_aHelmerBV"  --   "nie podaję linku bo to nie mój mod "-- i w nim w pliku "man22S.xml" zmieniamy zapis na
<brakeCompressor capacity="135000" fillSpeed="1950" /> co daje ładowność 135 ton i trochę przyspieszyłem wyładunek.

odnośnie drugiego pliku to jest tu
http://uploadfiles.eu/phermfmeejsl/defau...s.zip.html

zaś link do poradnika jest tu
http://uploadfiles.eu/q01zb1xbap5a/Koliz...w.rtf.html

Życzę miłej i pouczającej zabawy Eurat.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
Taka tam sobie zawartość reklamy
  




Przegląda: 1 gości

Menu