Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nawigacja w GE
#1
Mam pytanie. Zaczynam dopiero swoją przygodę z GE i nie wiem, jak nawigować się po mapie. Chcę zmienić parę drzew, jednak nie mogę się odnaleźć na mapie.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
#2
A da się wstawić placeable przez ge ze skryptem?
 
Odpowiedz
#3
(03-28-2016, 22:15)rolnikzfarminga napisał(a): A da się wstawić placeable przez ge ze skryptem
Mógłbyś napisać ciut jaśniej pleacable  kupujesz jako obiekt , a jeśli chcesz wstawiać budynki które nie mają pleacable to musisz użyć GE  Wink
 
Odpowiedz
#4
Chodzi mi o mod, który został wydany w wersji placeable. Czy da się go wstawić do mapy przed GE wraz ze skryptem, żeby działał? Chodzi mi o ten mod:
http://ls-world.pl/news.php?readmore=20988
 
Odpowiedz
#5
(03-28-2016, 22:27)rolnikzfarminga napisał(a): Chodzi mi o mod, który został wydany w wersji placeable. Czy da się go wstawić do mapy przed GE wraz ze skryptem, żeby działał? Chodzi mi o ten mod:
http://ls-world.pl/news.php?readmore=20988

Wiesz nigdy jeszcze nie próbowałem tego robić ( ALE RACZEJ SIĘ NIE DA )  musisz sam zobaczyć albo postaraj się poszukać go przystosowanego do GE lub poszukać jak przerobić go do GE    Wink
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
#6
Gdzieś słyszałem, że się da, ale trzeba dodać budynek osobno i skrypty osobno. Chodzi o to, jak to zrobić.
 
Odpowiedz
#7
(03-28-2016, 22:40)rolnikzfarminga napisał(a): Gdzieś słyszałem, że się da, ale trzeba dodać budynek osobno i skrypty osobno. Chodzi o to, jak to zrobić.

Podstawa wiesz jak dodać budynek do mapy przez GE  ? A dodawanie skryptów to ja jestem ciemny i nić Ci nie pomogę jesli nawet  bym chciał . Ale mam dla Ciebie inne rozwiązanie po prostu zrób mapkę, pozostaw sobie miejsce na budynek jak już skończysz dodaj go sobie jak pleacable.
 
Odpowiedz
#8
Dodanie modu "placable" przez GE wymaga znajomości skryptu - mogą być wymagane zmiany-w skrypcie
Jest jednak inne rozwiązanie- dodaj do "mods " ten mod i kup w sklepie a potem dodaj go przez odpowiedni wpis do maszyn na start do mapy.
Jeżeli zaś potrzebujesz bardzo dokładnie ustawić jego lokalizację na mapie to .........
przez "GE" - wstaw ten obiekt do mapy (nawet bez tekstur może być ) i zapisz mapę . Teraz skopiuj i wklej do zapisanego w maszynach na start parametry "translate" z pliku i3d dla dodawanego obiektu . W ten sposób kupiony w sklepie obiekt znajdzie się w dokładnie określonej pozycji .
Teraz z mapy usuń ten obiekt i zapisz . Jeżeli razem z mapą w folderze "mods" będziesz miał tego moda to obojętnie na którejkolwiek grze przy jej uruchomieniu będziesz miał działający obiekt na mapie.
 
Odpowiedz
#9
Aha. Ok. Na razie się bawię, przestawiam drzewa itp., ogarniam interfejs, jakoś udało mi się wstawić budynek, nawet z teksturami. A ma ktoś jakiś poradnik do tego, w miarę możliwości po polsku?
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
#10
rolnikzfarminga , łap Poradnik dla początkujących -- https://www.youtube.com/watch?v=7k3HJRAxxKw .

Jak bys jeszcze czegoś nie wiedział lub nie mógł znaleść śmiało pisz .
 
Odpowiedz
  




Przegląda: 1 gości

Menu