Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
agro787 - Modding Lab (FS 17)
#1
Postanowiłem, że prace nad modami do FS 17 będę relacjonował w osobnym, odpowiednim do tego dziale. Oczywiście nie zaprzestaję robić modyfikacji do FS 15.
Na dobry początek wziąłem na celownik kombajn Claas Lexion 600. Jest on jak na razie wstępnie przeniesiony do 17, pojawia się w sklepie i można go kupić, ale nie jest grywalny - po wejściu do niego wywala ten oto błąd:
log.txt napisał(a):Error: Running LUA method 'update'.
dataS/scripts/InputBinding.lua(184) : table index is nil
Powoduje go brak indexu odpowiedzialnego za ruchomą ośkę, według skryptu. Ale mniejsza o to.
Nowe store image:
Lexion 600 w oknie konfiguracji:
Kombajn w grze:
Lexion w GE:
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.
Znowu lexion w grze, ale z widocznym fragmentem zapisu z logu:
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.
Niestety, lexion nie trafi do DL, z powodu braku zgody autora na wydanie (i tak pewnie autor by się nie zgodził).

Po skończeniu lexiona mam zamiar przenieść do 17 kolejnego moda - Ursus C-355 V2 z FS 2013 (http://ls-world.pl/mod/details/13532) - oryginalnej wersji z FS 2011 niestety nie znalazłem. Jeśli uzyskam zgodę od wszystkich autorów na wydanie (sęk jednak w tym, że mam dane kontaktowe tylko do marcello1942, który jest autorem modelu), to być może będzie dostępny do pobrania.
Jedyne co mogę zdradzić na ten temat, to nowe store image:
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.
[Obrazek: signx2b1w.png]
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
Taka tam sobie zawartość reklamy
#2
Czekam na te modziki! Fajnie że będziesz robił mody do 17! Big Grin
Posty:
50 post-25.12.2016
100 post-05.06.2017
Wątki:
50 wątek-???
 
Odpowiedz
#3
No Agro, byle by do przodu. Wink
 
Odpowiedz
#4
Lexion zapowiada się bardzo dobrze i w końcu inny claas niż lexion 780 bo tylko takie są dostępne do 17 ,moim zdaniem lepsze by były koła z modelu v2 ,tak jak zrobiłeś to w edit-cie do 15
 
Odpowiedz
#5
Agro sliczny ten lexion. Czekam z niecierpliwością. I tez mi sie wydaje ze koła możesz zmienić.
Zapraszam na mój fanpage https://m.facebook.com/MefiuFs-185833468...=bookmarks

Zostaw po sobie like zebym wiedzial ze byles ;p
 
Odpowiedz
#6
Co do lexiona, to nadal muszę rozkminić o co w tym błędzie chodzi
FS 17 log napisał(a):Error: Running LUA method 'update'.
dataS/scripts/InputBinding.lua(184) : table index is nil
przez to kombajn nie jest grywalny :-/

Z potrzeby dołożyłem sobie kolejny projekt, chciałbym go wydać zanim Giants wypuści do 17 paczkę klasycznych maszyn. Chodzi mi o "Farming Classics 17 - Expansion", będącą konwertem dodatku "Farming Simulator 15 - Farming Classics" do 17. Pierwsze efekty wstępnych prac nad tym modem, które polegały na konwersji całej paczki do 17stki za pomocą Cloud Converter, przedstawiam w poniższym materiale.



Modyfikacja będzie zawierała nie tylko maszyny znane z wersji do FS 15, ale i także: ciągnik Kramer KL 200 i kombajn Fahr M66 z FS 2013, ciągnik Ursus C-45 z dodatku Ursus do FS 2013 i ciągnik Deutz F1 M414 z FS 2011. Maszyny będą miały większość standardów FS 17, w tym ruchoma oś, ruchome wskazówki, ślady opon i brud.

Jak tutaj widać, do poprawy jest dużo, między innymi światła i obrazy store.

Edit: w dodatku znajdzie się jeszcze znany z FS 2013 siewnik Amazone D1.
[Obrazek: signx2b1w.png]
 
Odpowiedz
#7
fajnie
 
Odpowiedz
#8
Pamietaj o tym wyciszeniu w kabinie! Obys sie wyrobil przed giantsem Big Grin
Zapraszam na mój fanpage https://m.facebook.com/MefiuFs-185833468...=bookmarks

Zostaw po sobie like zebym wiedzial ze byles ;p
 
Odpowiedz
#9
Jestem załamany. Prace nad WSZYSTKIMI modami zostają przerwane, problem opisuję tu: http://farming-simulator.pl/showthread.p...0#pid34000 Angry

EDIT (2017-02-04): Nie czytajcie tematu do którego link wyżej, problem sam się rozwiązał, po prostu ot tak, samo z siebie podczas uruchamiania coś się zj**ło. Teraz jest wszystko w porządku, a prace nad WSZYSTKIMI modami wznawiam. Jak był ten dziwaczny problem, to napisałem sobie parę programów w C++, ale to tak tylko na marginesie Big Grin
[Obrazek: signx2b1w.png]
 
Odpowiedz
#10
[Obrazek: farmingclassics17z1ji6.png]
Wszystkie maszyny, które będą w "Farming Classics 17". Stream najprawdopodobniej jutro.
[Obrazek: signx2b1w.png]
 
Odpowiedz
  




Przegląda: 1 gości

Menu