Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KILKA PROBLEMÓW
#1
witam 
1 jak podniesc kamere w traktorze poniwaz jest nisko i zle sie jezdzi w srodku jak to zr4obic by czegos nie zepsuc
2 jak odwzorowac teren (teksture nie górki itp) do fs 17 bo nie mam pojuecia jak to zrobic a sprzydało by sie (moze byc gimp i te sprawy tylko jak)
3 po wejsciu do gry nie widze myszki tzn np w sklepie musze przesuwac strzalkami na klawiaturze bo nie widze myszki
4 jak zmniejszyc moc traktora i wage bo jest np c330 i ciągnie najwiekszy plug jaki jest w grze oraz nie dzwiga jej przodu
 
Taka tam sobie reklama.
Taka tam sobie zawartość reklamy
#2
1.
[Obrazek: camera.jpg]

W attributes:
Translate X     przesunięcie kamery prawo/lewo
Translate Y     przesunięcie kamery Góra / dół
Translate Z     przesunięcie kamery  przód /Tył

Rotate X         kąt kamery góra + / dól- 
Rotate Y         kąt kamery prawo / lewo
Rotate Z         Odchył  kamery w prawo w lewo ( tak jakby wychylanie się )

Najlepiej X -10      Y 180    Z 0



2. Może ten filmik Ci pomoże :
https://www.youtube.com/watch?v=MZtxDMJp...tSrk54E917

3. Sprawdź czy w LOG-u nie masz błędów, być może to wina jakiegoś modu......
 
#3
OK DZIEKI wszystko fajnie lecz punkt 2 nie dziala probowalem kiedys i w fs 15 dzialało a w fs17 niedziała
 
#4
ja robiłem to na podobnej zasadzie:
1. Robiłem fotkę w mapie google
2. podmieniałem teksturke np. kostki brukowej,
3. importowałem w/w kostkę do mapy, po czym dopasowywałem scale podglądem w grze / poprawiając w edytorze
4. efekt podobny do tego z filmiku Rafika, z tym że również nie zawsze trafi się ze skalą ,odległościami itp.......
 
#5
a robiłes to do fs 17?

i podmieniałeś czy nakładałeś teksture na ta z kostki i czy robiles to na modelu kostki czy na tej teksturze
 
#6
ogólnie mapkę swojej okolicy robiłem w LS 15 , zajęło mi to sporo czasu ponieważ przesadziłem ze skalą, wzorowałem się na długości i szerokości
obory i budynków wokól niej, niestety podczas testu w grze pole które w realu ma 27 ha w grze po przejechaniu ok.70 % jednego przejazdu wokól pola z hederem 9m w statystykach było 11 ha, więc do poprawy miałem całe ukształtowanie terenu.....dlatego jeśli chcesz robić mapę tym sposobem często kontroluj efekty w grze......
wracając do tematu mapę przeniosłem do LS17 , dodałem ( zmieniłem kilka budynków ponieważ były nie widoczne w grze)

Jeśli chodzi o samą teksturę realnego terenu:
Wziąłem model kostki brukowej z bardzo dobrą jakością wykonania, zrobiłem screena w mapie google,zapisałem jako mapa 24 bitowa, natępnie konvert do dds i podmieniłem z obecną teksturą kostki,
Następnie import do GE, scalowanie byłej kostki ( obecnie modelu terenu )
 
#7
no ale jesli np che podwyzszyc teren to jesli przejdzie przez model tej kostkik z ta tekstura terenu to juz jej nie bede widział
 
#8
tak, miałem tą kostkę jako zwykły model, po podniesieniu terenu w miejscu gdzie ona jest, będzie zanikała.......
 
#9
a może wiesz jak zrobic teren (gorki i doliny) w fs 15 z satelity . potem bym wziął sb przerobil mapke do fs 17 i byl by juz samteren chociaZ
 
#10
Jak najbardziej ukształtowanie terenu możesz zrobić w LS15 ( tak,jak na poradniku Rafika ), i przenieść do LS17

Plik nazywa się map01_dem znajdziesz go  w folderze o nazwie map01- ten folder zazwyczaj znajduje się tam gdzie plik i3d mapy.....
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kilka drobnych modów AgroMaster 2 141 06-03-2017, 11:50
Ostatni post: Raoth
  Old Streams Map BsM kilka pytań radkus25 1 207 11-29-2016, 16:41
Ostatni post: Oli99
  Wycinka drzew, I kilka innych pytań ;) Paweł Misiura 2 281 11-12-2016, 00:25
Ostatni post: piotrekx9
  Kilka pytań odnośnie FS17 radkus25 2 529 11-11-2016, 23:21
Ostatni post: radkus25
  Kilka Pytań przemulas104 2 281 10-30-2016, 00:30
Ostatni post: przemulas104
  Kilka bugujących funkcji user12 2 573 08-07-2016, 00:32
Ostatni post: user12
  Kilka modów audi21 1 161 04-17-2016, 12:14
Ostatni post: Steeb



Przegląda: 1 gości

Menu