Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Jak odnaleźć plik dd z tekstem
#1
Mam problem. Nie wiem teraz o co chodzi. Budynek nazywa sie soja slow production i ten obraz pokazujacy aktualny stan zboza jao plik dds jest pusty natomiast w grze on pokazuje sie i nie wiem jak zmienic go na swoje polskie nazwy. 

Tak wyglada wgrze i w GE 

http://screenshot.sh/m9lvr2H1DWKJs

nastomiast sam plik dds jest pusty 
http://sharemods.com/sypyflfdos39/anzeige_text.dds.html

Czy mógłbyś pomóc ? Poniewaz chciałbym swoje polskie anzwy wpisac ogolnie wiem jak wpisac je tylko jak odnalesc ten plik który w grze i GE jest opisany jak sam widzisz po niemiecku
 
Taka tam sobie reklama.
#2
nazwy zmieniasz w pliku "slow_soja"
to jest mod "FS17 Slow Soymilk Production V 1.0.1"
wyświetlane teksty masz w W/W pliku pomiędzy -- l10n--
<l10n>
<!-- FabrikScript -->
<text name="leer"> <en>empty</en> <de><![CDATA[leer]]></de> </text>
<text name="voll"> <en>full</en> <de><![CDATA[voll]]></de> </text>
<text name="ERROR"> <en>Info: </en> <de><![CDATA[Info: ]]></de> </text>
<text name="Rohstoffe"> <en>resources: </en> <de><![CDATA[Rohstoffe: ]]></de> </text>
<text name="Produkte"> <en>products: </en> <de><![CDATA[Produkte: ]]></de> </text>

<!-- AdditionalTrigger -->
<text name="AdditionalTrigger_helpBoxTextInfo"><de>Info: Aussteigen, um automatisches Aufladen an/aus zu stellen!</de><en>Info: Get out for set automatic charging!</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_helpBoxTextAuto"><de>Aktuelle Einstellung: automatisches Aufladen</de><en>Aktual settings: automatic charging</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_helpBoxTextManual"><de>Aktuelle Einstellung: manuelles Aufladen</de><en>Aktual settings: manual charging</en></text>

<!-- slow soja -->
<text name="slow_soja_soja"><de>Sojabohnen</de><en>soybeans</en></text>
<text name="slow_soja_water"><de>Wasser</de><en>water</en></text>
<text name="slow_soja_fuel"><de>Treibstoff</de><en>fuel</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_Liquide_water_start"><de>Wasser abladen</de><en>unload water</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_Liquide_water_stop"><de>Wasser stoppen</de><en>stop water</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_Liquide_fuel_start"><de>Treibstoff abladen</de><en>unload fuel</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_Liquide_fuel_stop"><de>Treibstoff stoppen</de><en>stop fuel</en></text>
<text name="slow_soja_liquid"><de><![CDATA[Gülle]]></de><en>liquid manure</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_Liquide_manure_start"><de><![CDATA[Gülle laden]]></de><en>load liquidmanure</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_Liquide_manure_stop"><de><![CDATA[Gülle stoppen]]></de><en>stop liquid manure</en></text>
<text name="slow_soja_milk"><de>Milch</de><en>milk</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_Liquide_milk_start"><de>Milch laden</de><en>load milk</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_Liquide_milk_stop"><de>Milch stoppen</de><en>stop milk</en></text>
<text name="slow_soja_pig"><de>Schweinefutter</de><en>pig food</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_automaticFillST"><de>zu automatischem Befüllen wechseln</de><en>to automatic filling</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_manualFillST"><de>zu manuellem Befüllen wechseln</de><en>to manual filling</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_start_pigfood"><de>Schweinefutter laden</de><en>load pigfood</en></text>
<text name="AdditionalTrigger_stop_pigfood"><de>Schweinefutter stoppen</de><en>stop pigfood</en></text>

<!-- slow_anim -->
<text name="input_warenausgang"><de>WA Tor auf</de><en>open</en></text>
<text name="input_warenausgang_neg"><de>WA Tor zu</de><en>close</en></text>
<text name="input_wareneingang"><de>WE Tor auf</de><en>open</en></text>
<text name="input_wareneingang_neg"><de>WE Tor auf</de><en>close</en></text>
<text name="input_deckel"><de>Deckel auf</de><en>open</en></text>
<text name="input_deckel_neg"><de>Deckel zu</de><en>close</en></text>
<text name="input_anzeige"><de>Warenausgang anzeigen</de><en>roll out</en></text>
<text name="input_anzeige_neg"><de>Wareneingang anzeigen</de><en>roll in</en></text>
<text name="input_sojatrigger"><de>Soja aktivieren</de><en>soy activate</en></text>
<text name="input_sojatrigger_neg"><de>Soja deaktivieren</de><en>soy deactivate</en></text>
<text name="input_sautrigger"><de>Schweinefutter aktivieren</de><en>pigfood activate</en></text>
<text name="input_sautrigger_neg"><de>Schweinefutter deaktivieren</de><en>pigfood deactivate</en></text>
<text name="input_LIGHTSWITCH_CLICK"> <en>Lightswitch on/off</en> <de>Lichtschalter an/aus</de> </text>
<text name="input_ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR"> <en>Open Gate</en> <de>Tor öffnen</de></text>
<text name="input_ANIMATED_OBJECT_CLOSE_DOOR"> <en>Close Gate</en> <de>Tor schließen</de></text>
</l10n>
 
#3
Nie do końca właśnie odkryłem w GE że ten tekst jest ukryty w pliku dds otworzyłem go w gimpie i cos takiego sie pojawiło
http://screenshot.sh/m3AMTzzBaWevg

a to finalny mój efekt Smile
http://screenshot.sh/mMiSbfAEMlFfs

tylko musze się nauczyć ustawiania tekstu z tym mam problem jeszcze, chyba że masz jakiś pomysł ?
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Plik dds gimp criss20ster 1 213 03-02-2018, 14:42
Ostatni post: Dzi4d3k
  Jak edytować plik ground_diffuse.dds ? Tomasz Borkowski 0 257 09-16-2017, 07:25
Ostatni post: Tomasz Borkowski
  Plik instalacyjny LS17 SWISTAK20011 4 1,379 07-05-2017, 13:06
Ostatni post: SWISTAK20011
  Pomocy plik i3d.shapes jest za duży ! Jurasik201 0 443 02-25-2017, 22:12
Ostatni post: Jurasik201
Exclamation Gra się nie zapisuje PODAJE PLIK LOG. Kolejowa Ranczo 2 480 02-12-2017, 17:53
Ostatni post: Kolejowa Ranczo
  plik który gnie mi uprawy Michał Siczek 4 642 10-10-2016, 17:56
Ostatni post: marus212
  Plik xml skrapipro 3 504 07-28-2016, 08:26
Ostatni post: skrapipro
  Plik I3D OzilGaming123PL 9 885 07-27-2016, 10:05
Ostatni post: OzilGaming123PL



Przegląda: 1 gości

Menu