Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

na żadnej mapie nie mogę otwierać bram
#1
Na każdej mapie którą pobiorę nie mogę otwierać żadnych bram itp. może wie ktoś co jest nie tak ?
 
Taka tam sobie reklama.
#2
(02-19-2017, 17:16)MF255 napisał(a): Na każdej mapie którą pobiorę nie mogę otwierać żadnych bram itp. może wie ktoś co jest nie tak ?
Przyczyn może być tak wiele że można by pisać miesiącami. Może pokaż log na początek to będziemy coś więcej wiedzieć.
 
#3
Trochę jestem ciemny w tych sprawach, więc nie za bardzo wiem o co chodzi z tym logiem. :/
 
#4
Log - jest to zapis z dziennika, w którym opisywane są zdarzenia typu załadowany skrypt, modyfikacja, a także błędy w grze czy w modyfikacjach. Najczęściej pomaga rozwiązać problemy techniczne. W fs 17 ma lokalizację Dokumenty/My Games/FarmingSimulator2017/log.txt.
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
#5
A masz mod na otwieranie drzwi do map ?  Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.
[Obrazek: 142577.jpg?1460108475]
 
#6
(02-19-2017, 19:04)marus212 napisał(a): A masz mod na otwieranie drzwi do map ?  Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.

Tak mam go ale i tak nic nie działa

GIANTS Engine Runtime 7.0.0 (13569) 64bit (Build Date: Oct 18 2016)
Copyright © 2008-2016, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright © 2003-2016, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2017
Main System
 CPU: Intel® Core™ i5-4210M CPU @ 2.60GHz
 Memory: 4012 MB
 OS: Windows NT 10.0 64-bit
Physics System
 Version: 5.9.5
 Thread(s): 2
Input System
 Keyboard enabled
 Mouse enabled
 Gamepad/Joystick enabled
 Force Feedback disabled
Audio System
 Driver: OpenAL
 Version: 1.1
 Device: Generic Software
Render System
 Driver: Direct 3D 11
 Card Vendor: AMD/ATI
 Renderer: AMD Radeon R7 M265
 Revision: 0
 Feature level: DirectX 11 ON
Info: Effective window resolution 1366 x 768
Started 2 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
 Level: Custom Low
 View Distance Factor: 0.700000
 Shadow Quality: 0.000000 Size: 1 Filter-Size: 4
 Shader Quality: 0
 Skip Mipmaps: 1
 LOD Distance Factor: 0.700000
 Terrain LOD Distance Factor: 0.700000
 Terrain Normal Mapping: Yes
 Foliage View Distance Factor: 1.000000
 Foliage Density: 0.500000
 Volume Mesh Tessellation Factor: 1.500000
 Tyre Tracks Segments Factor: 0.500000
 Max. Number of Shadow Lights: 0
 Max. Number of Lights: 512
 Max. Number of Lights Per Cluster: 32
 MSAA: 0
Farming Simulator 17
 Version: 1.2.0.0 1.2RC6
 Available Languages: en de jp pl cz fr es ru it pt hu nl cs ct br tr ro kr
 Language: pl
 Time: 2017-02-19 19:38:48
 Register configuration 'inputAttacherJoint'
 Register configuration 'attacherJoint'
 Register configuration 'frontloader'
 Register configuration 'motor'
 Register configuration 'baseColor'
 Register configuration 'wheel'
 Register configuration 'rimColor'
 Register configuration 'design'
 Register configuration 'designColor'
 Register configuration 'vehicleType'
Game vehicle types loaded
Load mod: FS17_challengerMT700EFieldViper
Load mod: FS17_valtraTSeriesCowEdition
Load mod: AnimationMapDoorTrigger
Warning: Missing l10n for button ANIMATION_KEY_1 in AnimationMapDoorTrigger
Warning: Missing l10n for button ANIMATION_KEY_2 in AnimationMapDoorTrigger
Load mod: FS17_placeable_fenceSet
Load mod: GospodarstwoMleczne
Load mod: MalenkaWies_FS17
Load mod: mods
Error: Failed to open xml file 'C:/Users/Artur/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/mods/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod mods
Error: C:/Users/Artur/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/music/streamingInternetRadios.xml. . .
dataS/cameraPath01.i3d (0.17) ms
dataS/cameraPath02.i3d (0.12) ms
dataS/cameraPath03.i3d (0.08) ms
data/sky/sky_day_night.i3d (6.70) ms
data/sky/rain.i3d (1.35) ms
data/sky/hail.i3d (1.00) ms
data/sky/dust.i3d (0.76) ms
Error: Can't load resource 'C:/Users/Artur/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/GospodarstwoMleczne/maps/Nowy folder/shared/dirt_normal.png'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Artur/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/GospodarstwoMleczne/maps/Nowy folder/gospomleczne/shared/dirt_normal.png'.
C:/Users/Artur/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/GospodarstwoMleczne/maps/map01.i3d (1728.42) ms
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Error: index out of range
LUA call stack:
 =dataS/scripts/utils/Utils.lua (0) : printCallstack
 =dataS/scripts/utils/Utils.lua (0) : checkChildIndex
 =dataS/scripts/objects/AnimatedObject.lua (0) : indexToObject
 =dataS/scripts/objects/AnimatedObject.lua (0) : load
Index: 2
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Error: Adding onCreate loaded object with duplicate saveId AnimatedObject_door1
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Disabled withering
data/vehicles/steerable/masseyFerguson/MF5600.i3d (77.00) ms
data/vehicles/steerable/newHolland/newHollandT5.i3d (59.12) ms
data/vehicles/steerable/caseIH/caseIH1660.i3d (62.64) ms
data/vehicles/cutters/caseIH/caseIH1030Cutter.i3d (37.95) ms
data/vehicles/tools/kverneland/kvernelandQualidisc3m.i3d (20.56) ms
data/vehicles/tools/agco/agco1100.i3d (5.91) ms
data/vehicles/trailers/metaltech/db8000.i3d (33.86) ms
data/vehicles/tools/kverneland/kvernelandAccordDL.i3d (24.94) ms
data/vehicles/tools/salford/salford4204.i3d (20.58) ms
data/vehicles/steerable/zetor/zetorMajor.i3d (43.91) ms
dataS2/character/player/player01.i3d (305.54) ms
Physics System
 Version: 5.9.5
 Thread(s): 2
Input System
 Keyboard enabled
 Mouse enabled
 Gamepad/Joystick enabled
 Force Feedback disabled
Audio System
 Driver: OpenAL
 Version: 1.1
 Device: Generic Software
Render System
 Driver: Direct 3D 11
 Card Vendor: AMD/ATI
 Renderer: AMD Radeon R7 M265
 Revision: 0
 Feature level: DirectX 11 ON
Info: Effective window resolution 1366 x 768
Started 2 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
 Level: Custom Low
 View Distance Factor: 0.700000
 Shadow Quality: 0.000000 Size: 1 Filter-Size: 4
 Shader Quality: 0
 Skip Mipmaps: 1
 LOD Distance Factor: 0.700000
 Terrain LOD Distance Factor: 0.700000
 Terrain Normal Mapping: Yes
 Foliage View Distance Factor: 1.000000
 Foliage Density: 0.500000
 Volume Mesh Tessellation Factor: 1.500000
 Tyre Tracks Segments Factor: 0.500000
 Max. Number of Shadow Lights: 0
 Max. Number of Lights: 512
 Max. Number of Lights Per Cluster: 32
 MSAA: 0
Farming Simulator 17
 Version: 1.2.0.0 1.2RC6
 Available Languages: en de jp pl cz fr es ru it pt hu nl cs ct br tr ro kr
 Language: pl
 Time: 2017-02-19 19:39:36
 Register configuration 'inputAttacherJoint'
 Register configuration 'attacherJoint'


To jest ten log
 
Taka tam sobie reklama.
#7
"Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Error: index out of range
LUA call stack:
=dataS/scripts/utils/Utils.lua (0) : printCallstack
=dataS/scripts/utils/Utils.lua (0) : checkChildIndex
=dataS/scripts/objects/AnimatedObject.lua (0) : indexToObject
=dataS/scripts/objects/AnimatedObject.lua (0) : load
Index: 2
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Error: Adding onCreate loaded object with duplicate saveId AnimatedObject_door1
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!
Warning: Positive direction key 'ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR' not defined!"

No to wiadomo dlaczego bramy się nie otwierają.
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
#8
Da się coś z tym zrobić ?

Był bym bardzo wdzięczny za rozwiązanie problemu Smile
 
#9
Zna ktoś sposób jak rozwiązać ten problem ?
 
#10
Jutro napiszę co z tym fantem zrobić.
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czarna Woda na mapie pomocy :( stoczko19255349 0 138 09-18-2018, 09:19
Ostatni post: stoczko19255349
  Nie mogę nic ustawić ;( Małorolny92 3 151 08-17-2018, 21:14
Ostatni post: user12
  sprzedaż słomy na mapie Lipinki niemotko1 0 125 08-15-2018, 18:40
Ostatni post: niemotko1
  Pomoc przy mapie Rolnik009 1 174 07-14-2018, 11:29
Ostatni post: user12
  Pomocy brak możliwości siewu na tworzonej mapie ZeNWolFER 2 315 06-21-2018, 17:43
Ostatni post: ZeNWolFER
  Problem z errorem w mapie D1zZyY 0 258 05-03-2018, 13:32
Ostatni post: D1zZyY
  Pole nr 4 i 5 na mapie American Outback Igor Ślusarczyk 1 300 03-25-2018, 11:36
Ostatni post: Ziuta
  Przekonwertowałem mod i nie mogę go kupić Michał Rowicki 4 277 03-13-2018, 19:48
Ostatni post: Szymon Stanislawsławski
  Ścielenie na mapie Antek 0 262 03-08-2018, 14:53
Ostatni post: Antek
  Misje na mapie Saerbeck ruski1503 0 224 03-04-2018, 18:33
Ostatni post: ruski1503



Przegląda: 1 gości

Menu