Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

sw4ools W.I.P
#91
Jako że nie mam zdjęć dużej rozdzielczości by zrobić sensowne tekstury na Unhz-a to postanowiłem w między czasie zrobić sobie konwert modelu bizona z FS17 do FS13 z małą edycją modelu by bizona wystylizować na rocznik około 1980, model oczywiście ma dodany specular i normal. Programuję go od zera na ten moment jest grywalny posiada ruchomą oś oraz jest na podstawowym skrypcie i oczywiście robię go na użytek własny aby wszystko było jasne.

[Obrazek: fsscreen_2018_04_08_1wxsze.jpg]

[Obrazek: fsscreen_2018_04_08_1sks1f.jpg]

[Obrazek: fsscreen_2018_04_08_1f5s71.jpg]
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#92
Zajefajnie wyszedł ci ten UNHZ Big Grin
 
Odpowiedz
#93
Dla odmiany budynek który wyląduje na mojej mapie. W założeniu miał być to budynek administracyjno-socjalny na PGR mam nadzieje że choć trochę przypomina coś takiego.

[Obrazek: budynek_sw4oolsyku4j.jpg]

[Obrazek: budynek1_sw4oolsq5u28.jpg]
 
Odpowiedz
#94
Następny budynek hala naprawczo-remontowa.

[Obrazek: warsztat6sp0d.jpg]
[Obrazek: warsztat2y1r2c.jpg]
[Obrazek: warsztat380pia.jpg]
[Obrazek: warsztat40lqan.jpg]
 
Odpowiedz
#95
Dobłe to panie Troll xd
[Obrazek: polskimod_zcieniemf4sna.png]
By Rusheer @2k18
 
Odpowiedz
  




Przegląda: 2 gości

Menu