Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Światła w ciągniku
#1
Witam! Zrobiłem konwert ciągnika z ls 15 do ls 17. Wszystko działa ładnie, lecz w kilku miejcach tekstury są białe, dodatkowo gdy włączę światła dzieje się coś takiego jak na zdjęciach:         http://pokazywarka.pl/g05vmp/         Ktoś pomoże? Link do ciągnika:        http://www76.zippyshare.com/v/g6JQRYLV/file.html      P.S Byłbym wdzięczny gdyby ktoś to poprawił...
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Co do braku tekstur w modelu, to otwórz i3d w ge i otwórz okno "Console" (w menu Window -> Console), wklej tutaj jego zawartość.
Jeśli chodzi o światła, to w Farming Simulator 2017\data\shared jest plik i3d "coronasAndLights", trzeba go skopiować wraz z teksturami "lightCorona" do folderu, w którym masz tekstury świateł z 15stki (w Twoim modzie oczywiście Smile). Następnie zaimportuj ten plik do i3d ciągnika i zamieniaj z dotychczasowymi (przykład zamieniania modeli na inne jest pokazany w tym filmie - https://www.youtube.com/watch?v=6a_qBtvBhd4)
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
#3
co do swiatel to wystarczy podmienić tekstury na te z 17 i wszystko będzie ok
 
#4
GIANTS Engine Runtime 7.0.0 (13783) 64bit (Build Date: Nov 21 2016)
Copyright © 2008-2016, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright © 2003-2016, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: GIANTS Editor 64bit 7.0.5
Main System
CPU: Intel® Pentium® CPU G3250 @ 3.20GHz
Memory: 24504 MB
OS: Windows NT 6.3 64-bit
Physics System
Version: 5.9.5
Thread(s): 1
Sound System
Driver: OpenAL Software
Render System
Driver: OpenGL
Card Vendor: ATI Technologies Inc.
Renderer: AMD Radeon HD 7800 Series
Version: 4.5.13464 Compatibility Profile Context 21.19.407.0
Shader Version: 4.50
Max. Texture Layers: 16
Started 1 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
Level: Low (forced)
View Distance Factor: 0.750000
Shadow Quality: 0.000000 Size: 1 Filter-Size: 4
Shader Quality: 0
Skip Mipmaps: 1
LOD Distance Factor: 0.750000
Terrain LOD Distance Factor: 0.750000
Terrain Normal Mapping: Yes
Foliage View Distance Factor: 1.000000
Foliage Density: 0.300000
Volume Mesh Tessellation Factor: 1.500000
Tyre Tracks Segments Factor: 0.500000
Max. Number of Shadow Lights: 0
Max. Number of Lights: 512
Max. Number of Lights Per Cluster: 32
MSAA: 0
Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/Dominik/Desktop/Nowy folder/johnDeere3650_diffuse.dds'.
Error: Can't load resource 'C:/Users/Dominik/Desktop/Nowy folder/frontHydraulic_specular.dds'.
Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/Dominik/Desktop/Nowy folder/JohnDeere3650_diffuse.dds'.
Warning: Old shape file format version found 'JohnDeere3650.i3d.shapes'.
C:\Users\Dominik\Desktop\Nowy folder\JohnDeere3650.i3d (44.48) ms
Warning: Invalid convex cooking data for buehrer6135AShape .
Warning: Invalid convex cooking data for wheelLeftFront_colShape .
Warning: Invalid convex cooking data for wheelLeftBack_colShape .
Warning: Invalid convex cooking data for wheelLeftFront_col2Shape .
Warning: Invalid convex cooking data for wheelLeftBack_col2Shape .
Warning: Invalid convex cooking data for trafficCollisionTriggerShape .
Check for updates (http://gdn.giants-software.com)

Ok, światła już zrobione Smile Wszystko ok, teraz tylko tekstury i będzie dobrze Smile
 
#5
No to tak:
Warning: Old shape file format version found 'JohnDeere3650.i3d.shapes'. - otwórz i3d ciągnika i zapisz, po tym to ostrzeżenie powino zniknąć.
Warning: Invalid convex cooking data for trafficCollisionTriggerShape . - z tym się jeszcze nie spotkałem, ale myślę że to od starego formatu pliku shapes (mogę się mylić).
Error: Can't load resource 'C:/Users/Dominik/Desktop/Nowy folder/frontHydraulic_specular.dds'. - ge nie może odnaleźć i załadować tego pliku, znajdź tę teksturę i skopiuj do ścieżki opisanej w tym errorze.
Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/Dominik/Desktop/Nowy folder/JohnDeere3650_diffuse.dds'. - tekstura jest pewnie w złej kompresji (dxt1 (bez kanału z przezroczystością), dxt3 lub dxt5 - to ustawia się przy zapisie tekstury do formatu .dds; mogę się mylić z przyczyną tego warningu).
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
#6
GIANTS Engine Runtime 7.0.0 (13783) 64bit (Build Date: Nov 21 2016)
Copyright © 2008-2016, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright © 2003-2016, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: GIANTS Editor 64bit 7.0.5
Main System
CPU: Intel® Pentium® CPU G3250 @ 3.20GHz
Memory: 24504 MB
OS: Windows NT 6.3 64-bit
Physics System
Version: 5.9.5
Thread(s): 1
Sound System
Driver: OpenAL Software
Render System
Driver: OpenGL
Card Vendor: ATI Technologies Inc.
Renderer: AMD Radeon HD 7800 Series
Version: 4.5.13464 Compatibility Profile Context 21.19.407.0
Shader Version: 4.50
Max. Texture Layers: 16
Started 1 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
Level: Low (forced)
View Distance Factor: 0.750000
Shadow Quality: 0.000000 Size: 1 Filter-Size: 4
Shader Quality: 0
Skip Mipmaps: 1
LOD Distance Factor: 0.750000
Terrain LOD Distance Factor: 0.750000
Terrain Normal Mapping: Yes
Foliage View Distance Factor: 1.000000
Foliage Density: 0.300000
Volume Mesh Tessellation Factor: 1.500000
Tyre Tracks Segments Factor: 0.500000
Max. Number of Shadow Lights: 0
Max. Number of Lights: 512
Max. Number of Lights Per Cluster: 32
MSAA: 0
Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/Dominik/Desktop/Nowy folder/JohnDeere3650_diffuse.dds'.
Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/Dominik/Desktop/Nowy folder/johnDeere3650_diffuse.dds'.
C:\Users\Dominik\Desktop\Nowy folder\JohnDeere3650.i3d (41.73) ms
Check for updates (http://gdn.giants-software.com)

Na razie niektóre elementy nadal są białe :/ W ge wszystko jest jak być powinno, ale w grze nie
 
Taka tam sobie reklama.
#7
Mam nadzieję że te dwa warningi nie będą zbytnio przeszkadzały w płynności rozgrywki i jej stabliności. Co do "Loading file with invalid case" niech się jakiś spec w tej dziedzinie wypowie Smile
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
#8
http://pokazywarka.pl/xgom6t/

Ok, dziękuję za pomoc!
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  koła zamachowe w ciągniku kręcą się na bok ole123 3 153 08-30-2018, 14:06
Ostatni post: ole123
  Swiatła Małorolny92 0 66 08-12-2018, 14:00
Ostatni post: Małorolny92
  Po wyjściu z ciągnika nie świecą światła damiano175 1 131 06-24-2018, 23:34
Ostatni post: damiano175
  Światła robocze . krys239 5 465 03-15-2018, 22:02
Ostatni post: Misio
  Realne światła shark666 4 337 01-07-2018, 13:17
Ostatni post: kosmiak0
  Znikająca woda, nie świecące się światła w ciągnikach z modów i nie migające koguty Karson222 6 712 11-19-2017, 08:01
Ostatni post: dg2001
  Bizon problem nie świecą się światła z tyłu rzempek17 2 470 11-11-2017, 22:08
Ostatni post: rzempek17
  Światła Michu1224 8 597 08-04-2017, 15:51
Ostatni post: shark666
  Dźwięk w ciągniku bartez1bartek 8 561 04-24-2017, 23:04
Ostatni post: bartez1bartek
  John Deere światła bartez1bartek 15 1,268 04-10-2017, 16:09
Ostatni post: Ziuta



Przegląda: 1 gości

Menu