Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OWIES
#1
chłopaki mam mały problem dodałem uprawe OWIES wszystko działa kosi wysypuje kombajn ale nie moge wysypac jego do zbiornikow ani go sprzedac na skupie... jakis blad popełniłem czy jest błąd z tym owsem ?
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
#2
Musisz mieć tigger skupu owsa Wink
[Obrazek: farmingsimulator2015-w6sn6.png]
 
Odpowiedz
#3
(03-30-2016, 23:42)DamianQ napisał(a): chłopaki mam mały problem dodałem uprawe OWIES wszystko działa kosi wysypuje kombajn ale nie moge wysypac jego do zbiornikow ani go sprzedac na skupie... jakis blad popełniłem czy jest błąd z tym owsem ?

A może pobierz mod MultiFruit ?  Wink
 
Odpowiedz
#4
mam ten mod bez tego moda by mi nie dzialalo bym nie mogł ani zasiac ani skosic wiem ze trzeba gdzies oat dopisac ale nie wiem gdzie...
 
Odpowiedz
#5
Dodanie nowej uprawy do mapy nie jest proste ,bo wymaga sporo wpisów w samym i3d mapy . ZAsadniczo dopisujemy trzy grupy tu na przykładzie słonecznika--------------------------
sunflower - słonecznik


<File fileId="251" filename="foliage/foliage_sunflower_diffuse.png" relativePath="true"/>

<File fileId="245" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance2_diffuse.png" relativePath="true"/>
<File fileId="246" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance3_diffuse.png" relativePath="true"/>
<File fileId="247" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance4_diffuse.png" relativePath="true"/>
<File fileId="248" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance5_diffuse.png" relativePath="true"/>
<File fileId="249" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance6_diffuse.png" relativePath="true"/>
<File fileId="250" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance7_diffuse.png" relativePath="true"/>




<Material name="sunflowerMaterial" materialId="252" ambientColor="1 1 1" customShaderId="+++">
<Texture fileId="251"/>
<CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
<CustomParameter name="frequencyAndScale" value="0.05 0.02 0 0"/>
</Material>


<FoliageSubLayer name="sunflower" densityMapTypeIndex="10" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="4" materialId="252" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="65520" distanceMapIds=";245;246;247;248;249;250" distanceMapUnitSizes=";128;128;128;128;128;128" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="1.3" width="2.2" height=";0.875;1.25;2.25;2.5;2.5;2.5;2.25;0.325" texCoords=";0 0 0.25 0.25;0 0.5 0.25 0.5;0.25 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.75 0 0.25 1;0.5 0 0.25 0.144" widthVariance="0" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0" numStates="9" growthNumStates="8" growthStateTime="4.6e+007"/>

ponadto musisz zwrócić uwagę na numer z grupy -<File fileId="250 nie może być takiego numeru na mapie ,jak jest musisz wszystkie zwiększyć ile trzeba np 2500.
oprócztego musisz dodac odpowiednie tekstury , zgodnie z ścieżkami podanymi wyżej . W przypadku owsa , można bazować na teksturze z systemu "wheatBarley_diffuse" zmieniają ostatnie dwie fazy rozwoju. Można też pobrać z netu ,ale musi być w odpowiednim zapisie.
W miejsce "+++" w tym zapisie "customShaderId="+++">" dajemy liczbę z customShaderId pszenicy z naszej mpy.
Lepiej wzorować się na mapach z już dodanym owsem ( oat) .
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
#6
(03-31-2016, 12:16)eurat napisał(a): Dodanie nowej uprawy do mapy nie jest proste ,bo wymaga sporo wpisów w samym i3d mapy . ZAsadniczo dopisujemy trzy grupy tu na przykładzie słonecznika--------------------------
                            sunflower  - słonecznik


<File fileId="251" filename="foliage/foliage_sunflower_diffuse.png" relativePath="true"/>

<File fileId="245" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance2_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="246" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance3_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="247" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance4_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="248" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance5_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="249" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance6_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="250" filename="textures/foliage/foliage_sunflower_distance7_diffuse.png" relativePath="true"/>




   <Material name="sunflowerMaterial" materialId="252" ambientColor="1 1 1" customShaderId="+++">
     <Texture fileId="251"/>
     <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
     <CustomParameter name="frequencyAndScale" value="0.05 0.02 0 0"/>
   </Material>


<FoliageSubLayer name="sunflower" densityMapTypeIndex="10" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="4" materialId="252" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="65520" distanceMapIds=";245;246;247;248;249;250" distanceMapUnitSizes=";128;128;128;128;128;128" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="1.3" width="2.2" height=";0.875;1.25;2.25;2.5;2.5;2.5;2.25;0.325" texCoords=";0 0 0.25 0.25;0 0.5 0.25 0.5;0.25 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.75 0 0.25 1;0.5 0 0.25 0.144" widthVariance="0" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0" numStates="9" growthNumStates="8" growthStateTime="4.6e+007"/>

ponadto musisz zwrócić uwagę na numer z grupy  -<File fileId="250 nie może być takiego numeru na mapie ,jak jest musisz wszystkie zwiększyć ile trzeba np 2500.
oprócztego musisz dodac odpowiednie tekstury , zgodnie z ścieżkami podanymi wyżej . W przypadku owsa , można bazować na teksturze  z systemu "wheatBarley_diffuse" zmieniają ostatnie dwie fazy rozwoju. Można też pobrać z netu ,ale musi być w odpowiednim zapisie.
W miejsce "+++" w tym zapisie "customShaderId="+++">" dajemy liczbę z customShaderId pszenicy z naszej mpy.
Lepiej wzorować się na mapach z już dodanym owsem ( oat) .

Rozumiem w takim razie co mam teraz zrobic by móc ten owies skoszony wysypac do silosu lub je sprzedac ?
 
Odpowiedz
#7
a masz ten owies w PDA
 
Odpowiedz
#8
(03-31-2016, 13:50)eurat napisał(a): a masz ten owies w PDA

Tyyy nie wiem dokąłdnie o co Ci chodzi z tym pda mozna troche jasniej ?Big Grin
 
Odpowiedz
#9
Pod klawiszem "i". Czy widzisz owies w sprzedaży ceny ect?
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
#10
Dobra juz zostało naprawione dzieki chłopaki za pomoc Smile
 
Odpowiedz
  




Przegląda: 1 gości

Menu