Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brak tekstur
#1
Witam. Skończyłem model w ac3d, po czym importuje do blendera i eksportuję do formatu i3d. Niby wszystko w porządku, ale model w GE nie ma tekstur. Wszystko jest białe. Jak to naprawić, jak dobrze wyeksportować model z teksturami ?
 
Taka tam sobie reklama
#2
(04-01-2016, 18:50)Wolnyls11 napisał(a): Witam. Skończyłem model w ac3d, po czym importuje do blendera i eksportuję do formatu i3d. Niby wszystko w porządku, ale model w GE nie ma tekstur. Wszystko jest białe. Jak to naprawić, jak dobrze wyeksportować model z teksturami ?

a masz model w jednym folderze razem z teksturami?
 
#3
(04-01-2016, 22:50)Lamb0 napisał(a):
(04-01-2016, 18:50)Wolnyls11 napisał(a): Witam. Skończyłem model w ac3d, po czym importuje do blendera i eksportuję do formatu i3d. Niby wszystko w porządku, ale model w GE nie ma tekstur. Wszystko jest białe. Jak to naprawić, jak dobrze wyeksportować model z teksturami ?

a masz model w jednym folderze razem z teksturami?

tak.
 
#4
Otwórz i3d modelu edytorem tekstu (np. notatnikiem). Następnie znajdź ścieżkę do tekstury w linijkach "Files" (na tym zdjęciu zaznaczona na niebiesko).
[Obrazek: bandicam2016-04-0210-o2s42.jpg]
Potem usuń część ścieżki (w moim przypadku zaznaczona na czerwono) tak, aby została tylko nazwa tekstury (jeśli masz ją w tym samym folderze co model) i zapisz. Jak otworzysz i3d w GE od nowa, zobaczysz model z teksturami:
[Obrazek: bandicam2016-04-0210-glsqe.jpg]
 
#5
Dzięki pomogło.
 
Taka tam sobie reklama
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Animation map trigger brak w multi Gvynbleid29 4 103 08-04-2016, 12:21
Ostatni post: Gvynbleid29



Przegląda: 1 gości

Menu