Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Coś ten
#1
Po zmianie tekstury podłoża, w tym przypadku trawy (na taką z FS15), przy próbie odpalania w GE wyskakuje coś takiego:

Error: Failed to create texture array. Texture 'C:/Users/Użytkownik/Desktop/Wioska/maps/textures/terrain/roughGrass_diffuse.png' doesn't match the image properties of the other layers.

Ma ktoś jakiś pomysł? Czy ten problem jest częsty?
"Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą" - Otto von Bismarck
[Obrazek: fsscreen_2018_06_05_2ibxsw.png]
 
Taka tam sobie reklama.
#2
A tektury nie powinny być przypadkiem w formacie "dds" ?
 
#3
Są w formacie dds. Edytor zawsze czytał tekstury DDS, mając podane ścieżki z rozszerzeniem .png. Oryginalna tekstura ma identyczny przypadek.
"Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą" - Otto von Bismarck
[Obrazek: fsscreen_2018_06_05_2ibxsw.png]
 
#4
Moze maja zla rozdzielczosc?
Zapraszam na mój fanpage https://m.facebook.com/MefiuFs-185833468...=bookmarks

Zostaw po sobie like zebym wiedzial ze byles ;p
 
#5
Robię tak, jak w poprzednich częściach- daję rozdziałkę taką, aby szerokość i wysokość były wielokrotnością 2.
Możliwe jednak, że nie każdą teksturę tak zrobiłem- a zauważyłem, że GE zamiast informować mnie o błędach normalnie, po prostu wywala, nawet jeśli po prostu nie może wykryć tekstury. Muszę dochodzić błędu na logikę, przeczesując i3d notatnikiem Smile
"Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą" - Otto von Bismarck
[Obrazek: fsscreen_2018_06_05_2ibxsw.png]
 
  




Przegląda: 1 gości

Menu