Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Białe (zmienne) tekstury w GE
#1
Witam. Przed chwilka uporałem się z problemem tekstur w GE. Moje tekstury zmieniały kolor, poszerzały się, deformowały po oddaleniu od modelu. Po wczytaniu modelu do GE widniały dwa warningi:

Warning (performance): Texture C:/Users/Piotrek/Desktop/Steeb/Blenderownia///POPteksturatalerz.jpg raw format.
Warning (compatibility): Texture C:/Users/Piotrek/Desktop/Steeb/Blenderownia///POPteksturatalerz.jpg width or height doesn't equal 2^n.

Pierwszy warning usuwamy poprzez konwert tekstury w *.JPG lub innym formacie do *.DDS.
Drugi warning usuwamy poprzez zmianę rozmiaru konwertowanej tekstury do *.DDS na 512x512.

Musimy także pamiętać, aby edytować notatnikiem plik *.i3d i zmienić ścieżkę do poprawnego formatu z *.jpg do *.dds.
 
Taka tam sobie reklama
  




Przegląda: 1 gości

Menu