Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kogut
#1
Witam, jak dodać kogut do ciągnika ? Wiem ,że przez ge ale nie wiem jak go prawidłowo dadać przez ten program i nie wiem jakie trzeba dodać wpisy do xml i ModDesc. Proszę o pomoc Smile
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
#2
Wchodzimy w moddesc i dodajemy te linijki :

</specializations>

<specialization name="rundumleuchten" className="RUL" filename="rundumleuchte.lua"/>

</specializations>

Po czym do Vehicle Types Wklejamy to

<vehicleTypes>

<specialization name="rundumleuchten"

</type>

Do <inputBindings> Wklejamy tą linijkę :

<input name="rundumleuchten" key="KEY_n" button="" />

Teraz otwieramy xml i dodajemy te linijki w przed ostatnim wierszu .

<rundumleuchten>
<rundumleuchte rotNode="XX|0" light="XX|0|0" lightsource="XX|0|0|0" rotSpeed="10" emitLight="true" />


Powinno zadziałać Smile
 
Odpowiedz
#3
To zależy jaki ten kogut będzie ze szkiełkiem obracanym czy bez ? żeby dodać do GE to wystarczy import ,potem go wycinasz ctrl+x i klikasz na cały ciągnik w scenegraph i ctrl+v i ustawiasz gdzie ma być.
 
Odpowiedz
  




Przegląda: 1 gości

Menu