Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Pytania do modu Seasons
(01-13-2018, 18:12)Ziuta napisał(a):
(01-13-2018, 17:50)Artur S napisał(a):
(01-12-2018, 20:57)kosmiak0 napisał(a): Przeczytaj w menu w grze Pomoc o Seasons
Dużo tam się dowiesz

Czytałem to zaraz po instalacji modu, jest tam napisane, że żeby bele nie gniły muszą być w "(...) szopie z maską modu Seasons(...)" lub na obszarze z maską modu Seazons. I tego właśnie nie do końca rozumiem. Czy mają to być specjalnie oznaczone budynki jak np. w przypadku modu Manure shop gdzie muszą być specjalne narzędzia do tego stworzone i dodane wraz z modem. Czy jakoś oznaczone miejsca na mapie? Szukałem budynku, który byłby jakoś specjalnie oznaczony, ale takowego nie znalazłem. Jestem skonsternowany!

Jeśli autor mapy poprawnie dodał "maskę śnieżną" to każdy budynek na mapie staje się takim, w którym można przechowywać siano i słomę (o ile możesz się dostać do jego wnętrza). Nie wiem natomiast jak to się ma z budynkami kupowanymi, wiem że do bodajże v1.2 nie były one "wykrywane" poprawnie, ale zaś to usprawnili, ale nie wiem czy są one automatycznie przez mod uznawane za budynek czy może też trzeba coś w nich ustawić, aby ten mod je poprawnie rozpoznawał, na to musi już odpowiedzieć @Dzi4d3k

W pierwszej kolejności warunek jaki musi być spełniony, to mapa musi mieć maskę Seasons (śnieżną), aby w ogóle włączone było gnicie bel słomy i siana nie znajdujących się pod zadaszeniem.
Bele trawy gniją zawsze czy jest maska czy jej nie ma bo to jest po prostu nie realne aby przechowywać zbelowaną trawę.
Teraz obecność maski to przystosowanie mapy zgodnie z poradnikiem na stronie autorów.
I oznaczenie (malowanie jak roślinnością - jak ktoś modyfikował mapę to wie o co chodzi) miejsc gdzie znajdują się wnętrza wiat i szop.

Dalej, jeżeli mod typu pleacable jest poprawnie zrobiony, czyli posiada wszystkie atrybuty takie jak te standardowe dostępne w grze to będzie poprawnie wykrywany i będzie działać tak jakby w miejscu gdzie jest został postawiony była maska Seasons (śnieżna), nawet jeżeli wcześniej w GE była tam otwarta i nie oznaczona przestrzeń.

Mam nadzieję, że teraz trochę jaśniej. Z oczywistych względów informacji o dostosowywaniu mapy nie ma w pomocy w grze, bo nie wszyscy gracze są zainteresowanie więcej niż graniem.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
(01-14-2018, 00:37)Dzi4d3k napisał(a):
(01-13-2018, 18:12)Ziuta napisał(a):
(01-13-2018, 17:50)Artur S napisał(a):
(01-12-2018, 20:57)kosmiak0 napisał(a): Przeczytaj w menu w grze Pomoc o Seasons
Dużo tam się dowiesz

Czytałem to zaraz po instalacji modu, jest tam napisane, że żeby bele nie gniły muszą być w "(...) szopie z maską modu Seasons(...)" lub na obszarze z maską modu Seazons. I tego właśnie nie do końca rozumiem. Czy mają to być specjalnie oznaczone budynki jak np. w przypadku modu Manure shop gdzie muszą być specjalne narzędzia do tego stworzone i dodane wraz z modem. Czy jakoś oznaczone miejsca na mapie? Szukałem budynku, który byłby jakoś specjalnie oznaczony, ale takowego nie znalazłem. Jestem skonsternowany!

Jeśli autor mapy poprawnie dodał "maskę śnieżną" to każdy budynek na mapie staje się takim, w którym można przechowywać siano i słomę (o ile możesz się dostać do jego wnętrza). Nie wiem natomiast jak to się ma z budynkami kupowanymi, wiem że do bodajże v1.2 nie były one "wykrywane" poprawnie, ale zaś to usprawnili, ale nie wiem czy są one automatycznie przez mod uznawane za budynek czy może też trzeba coś w nich ustawić, aby ten mod je poprawnie rozpoznawał, na to musi już odpowiedzieć @Dzi4d3k

W pierwszej kolejności warunek jaki musi być spełniony, to mapa musi mieć maskę Seasons (śnieżną), aby w ogóle włączone było gnicie bel słomy i siana nie znajdujących się pod zadaszeniem.
Bele trawy gniją zawsze czy jest maska czy jej nie ma bo to jest po prostu nie realne aby przechowywać zbelowaną trawę.
Teraz obecność maski to przystosowanie mapy zgodnie z poradnikiem na stronie autorów.
I oznaczenie (malowanie jak roślinnością - jak ktoś modyfikował mapę to wie o co chodzi) miejsc gdzie znajdują się wnętrza wiat i szop.

Dalej, jeżeli mod typu pleacable jest poprawnie zrobiony, czyli posiada wszystkie atrybuty takie jak te standardowe dostępne w grze to będzie poprawnie wykrywany i będzie działać tak jakby w miejscu gdzie jest został postawiony była maska Seasons (śnieżna), nawet jeżeli wcześniej w GE była tam otwarta i nie oznaczona przestrzeń.

Mam nadzieję, że teraz trochę jaśniej. Z oczywistych względów informacji o dostosowywaniu mapy nie ma w pomocy w grze, bo nie wszyscy gracze są zainteresowanie więcej niż graniem.
Jest jednak warunek, który musi być w pierwszej kolejności

Dzięki wielkie za pomoc. Już wiem o co chodzi.
Pzdr
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dodanie seasons mask shark666 1 69 01-12-2018, 13:36
Ostatni post: shark666
  fs17 seasons itp Sav 14 354 01-07-2018, 18:14
Ostatni post: Ziuta
  Platinum a seasons mod michal44001 3 106 01-06-2018, 11:49
Ostatni post: michal44001
  Seasons Dawid-dawid 12 296 01-04-2018, 14:14
Ostatni post: Dzi4d3k



Przegląda: 2 gości

Menu