Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Skylog "Realizm to podstawa"
Witam. Chciałem przywitać się ze wszystkimi na forum. Na tą chwilę jestem "samotnym" rolnikiem w dużej mierze korzystającym z Cours Play ale nie wykluczam gry na multi, z zaufanymi użytkownikami, tym bardziej że mapa na której gram od ponad 100h to Windsbach mój edit,z dużą ilością poprawek na samej mapie (gdyż ta nie uzyskała kolejne poprawionej wersji). Mogę tylko dodać że jest to najlepsza mapa do FS17, z realnie odwzorowanym terenie.

Gram bardzo realnie, zaczynając praktycznie od zera, wciąż jestem na dorobku w grze. Mod Seasons oczywiście używany!!!.

Maszyny (początek):

Kombajn stary wysłużony Forshritt E-514
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.

Ciągnik pomocniczy Deutz DX 4.71
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.

Ciągnik pomocniczy obsługujący gospodarstwo Zetor 8011

Ciągnik główny (koń pociągowy) Zetor 

Gospodarstwo na tą chwilę liczy 8,29ha, z czego 0,69ha to łąki. Uprawiam głównie pszenicę i rzepak, stosując poplony.

Mały przegląd gospodarstwa:

Budynek główny posiadający zautomatyzowany silos Gruber o pojemności 100 000m3, do tego korzystam z dwóch budynków gdzie można przechowywać ziarno luzem.

Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.

Do rozliczeń kosztów używam własnej tabeli excel, gdzie monitoruję zyski i straty, obecny bilans gospodarstwa to 10700 euro.

Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
I taką grę lubię, wspomaganie symulatora na własną rękę Smile Można się nieźle wkręcić w taką grę.
Fotki zachęcające Smile
"Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą" - Otto von Bismarck
[Obrazek: syy27url.png]

Odpowiedz
Fajnie, tylko na takie urealnienia trzeba sporo czasu :/