Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

mod season
#1
Witam, przerabiam mapkę na własny użytek, mapkę która jest przystosowana pod mod season i mam taki problem, że jak chcę wyznaczyć strefę gdzie ma śnieg się nie zbierać to nie widzę w GE tej zielonej "trawki" gdzie już zaznaczyłem ten obszar, oczywiście sprawdzałem w grze i tam gdzie zaznaczyłem tam śnieg się nie zbiera, ale jest to uciążliwe, że muszę dany obszar w GE wyznaczać na ślepo.

pozdrawiam
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Chcąc zmienić obecną maskę musisz w katalogu mapy maps\maps01 zmienić nazwę pliku:

invisible_mask_diffuse.dds > invisible_mask_diffuse0.dds
a
invisible_mask_diffuse1.dds na invisible_mask_diffuse.dds

potem w GE pomalować sobie na zielono gdzie chcesz, a jak skończysz przywróci nazwy plików tak jak były, żeby w grze nie było zielono pod budynkami.
 
#3
dalej nie pokazuje się
 
#4
(08-19-2017, 17:07)woiitek napisał(a): dalej nie pokazuje się

To może pokręciłeś nazwy otwórz każdy z plików:
- ten który ma takie słomopodobne kreski jest do edycji mapy żeby bylo widać gdzie edytujesz
- czysty jest do grania żeby nie było widać

Ten który ma być aktywny ma mieć nazwę: invisible_mask_diffuse.dds a drugiemu dodaje się wtedy cyfrę.
Teraz jak już rozumiesz jak to działa powinieneś sobie naprawić problem.
 
#5
zrobiłem jak napisałeś, zapisałem zmianę nazwy i odpaliłem plik map. i dalej nie widać, trzeba coś wgrać w GE? wchodzę w "sadzonkę" wybieram "ssSnowMask" i nie widać aktualnej maski oraz tej którą chcę aktualnie dograć
 
#6
To w takim razie pliki są do mapy nie dodane.
Prześledź sobie kroki z instrukcji z PW i sprawdź co zostało w mapie pominięte.
 
Taka tam sobie reklama.
#7
musisz zwiększyć viewDistance tej maski śnieżnej w GE. Prawdopodobnie teraz jej viewDistance to 0.
"Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą" - Otto von Bismarck
[Obrazek: fsscreen_2018_06_05_2ibxsw.png]
 
#8
(08-20-2017, 08:20)user12 napisał(a): musisz zwiększyć viewDistance tej maski śnieżnej w GE. Prawdopodobnie teraz jej viewDistance to 0.


<FoliageSubLayer name="ssSnowMask" numDensityMapChannels="1" materialId="650" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="16711935" decalLayer="0" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnitDefault="1.8" numBlocksPerUnitMin="1.8" numBlocksPerUnitMax="1.8" width="0.8" height="0.3" widthVariance="0.1" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.3" blockShapeId="1"/>

było 0 zmieniłem na 80 i dalej nic

Problem rozwiązany!

brakowało densityMapChannelOffset="0" ! Dziękuję bardzo za pomoc wszystkim.

Pozdrawiam!
 
#9
Witam! jeszcze jeden problem napotkałem, w tym miejscu(patrz screena) podmieniłem stodołę z domem, ale jakby dach budynku który był wcześniej jest pokryty śniegiem mimo że go tutaj już nie ma, jak to usunąć?

Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.
 
#10
Prawdopodobnie funkcjonuje on jako osobny obiekt w mapie, odszukaj go w GE i odznacz visibility/usuń.
"Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą" - Otto von Bismarck
[Obrazek: fsscreen_2018_06_05_2ibxsw.png]
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kostki i season XEnter 3 215 06-19-2018, 21:44
Ostatni post: Bojan PL
  Zwierzęta i Season mod 04johny99 4 411 03-29-2018, 12:37
Ostatni post: smvn3412
  Season i bele kiszonki siemka123 6 313 03-29-2018, 00:42
Ostatni post: Dzi4d3k
  Polska mapka z Season marcinexx 0 246 03-19-2018, 12:33
Ostatni post: marcinexx
  season densinity map size problem criss20ster 1 373 02-28-2018, 11:58
Ostatni post: Dzi4d3k
  Drzewo w season mod XEnter 17 772 02-20-2018, 20:09
Ostatni post: pawulon
  bele- mod season patryk9523 4 388 01-12-2018, 16:59
Ostatni post: kosmiak0
  The Old Valley Farm problem season. TheDamian5435 2 340 12-29-2017, 04:23
Ostatni post: Vozer
  Season problem w logu criss20ster 0 351 12-08-2017, 18:46
Ostatni post: criss20ster
  Drzewa na Mazurach - Season lodowy wilk 2 447 11-27-2017, 22:47
Ostatni post: lodowy wilk



Przegląda: 1 gości

Menu