Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Kombinat Rolny Kietrz
Lightbulb 
Witam :Smile
Naszła mnie chęć i ochota na stworzenie czegoś z moich okolic wybór padł na Kietrz a dokładnie PGR który może się cieszyć bogatą historią.
Co do mojego pomysłu chciał bym go jak najlepiej odwzorować na ile będę potrafił bo w tworzeniu mapek jestem początkujący :/
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.

tutaj gdzie są gęste zabudowy chciał bym to zmienić by nie było spadków FPS
chciał bym zachować nazwy ulic i miejscowości :Smile

Proszę o wypowiedzenie się co do mojego pomysłu Smile

Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
No fajna by była taka mapa ale tu to potrzeba rowniez dobrych modeli zrobionych specjalnie pod ta mapke, dobrze by bylo też wiernie odwzorowac doslownie wszystko
Zapraszam na mój fanpage https://m.facebook.com/MefiuFs-185833468...=bookmarks

Zostaw po sobie like zebym wiedzial ze byles ;p

Odpowiedz
zgadzam się z mefiu jednak liczę że mapka powstanie Smile

Odpowiedz
Niestety modelami musimy się zadowolić tymi co są w dl niestety ale nie potrafię modelować itp Tongue
będę się starał by była jak najlepiej odwzorowana co z tego wyjdzie zobaczymy Big Grin

(09-02-2017, 07:58)Mefiu napisał(a): No fajna by była taka mapa ale tu to potrzeba rowniez dobrych modeli zrobionych specjalnie pod ta mapke, dobrze by bylo też wiernie odwzorowac doslownie wszystko

Dosłownie wszystkiego nie odwzoruję bo nie znam tamtego klimatu i ukształtowania terenu ale myślę ze tak w 60-80% bedzie podobne Smile

Odpowiedz
Pomysł z kombinatem jak najbardziej na plus, życzę powodzenia w tworzeniu.

Odpowiedz
Powiem ci ze jak chcesz odwzorowac tylko te z 70% to chyba nie ma sensu taka mapa
Zapraszam na mój fanpage https://m.facebook.com/MefiuFs-185833468...=bookmarks

Zostaw po sobie like zebym wiedzial ze byles ;p

Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.