Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Co To Za Błąd?
#1
Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)data/vehicles/train/locomotive.i3d (25.25) ms
 
Taka tam sobie reklama.
#2
(11-03-2017, 09:37)GraczFS17 napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)data/vehicles/train/locomotive.i3d (25.25) ms

Wydaje mi sie ze zakladka locomotiv w pliku i3d mapy moze byc ustawiona a zakladce atributes na static a poniewaz pociqg jezdzi powinna byc ustawiona na kinematic i to powinno rozwiazac twoj problem
 
#3
(11-03-2017, 11:36)Damian212 napisał(a):
(11-03-2017, 09:37)GraczFS17 napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)data/vehicles/train/locomotive.i3d (25.25) ms

Wydaje mi sie ze zakladka locomotiv w pliku i3d mapy moze byc ustawiona a zakladce atributes na static a poniewaz pociqg jezdzi powinna byc ustawiona na kinematic i to powinno rozwiazac twoj problem

Nieprawda.

Do autora tematu: pokaż cały log.
 
#4
(11-03-2017, 11:41)AgroDreamLiner napisał(a):
(11-03-2017, 11:36)Damian212 napisał(a):
(11-03-2017, 09:37)GraczFS17 napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)data/vehicles/train/locomotive.i3d (25.25) ms

Wydaje mi sie ze zakladka locomotiv w pliku i3d mapy moze byc ustawiona a zakladce atributes na static a poniewaz pociqg jezdzi powinna byc ustawiona na kinematic i to powinno rozwiazac twoj problem

Nieprawda.

Do autora tematu: pokaż cały log.

https://megawrzuta.pl/download/829bdfe35...f9f36.html
 
#5
Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)

Obiekt z ustawionym typem sztywności bryły na statyczny - Ruebenplane - powoduje ten błąd. Tylko pytanie czy to jest wina mapy na której grasz (spróbuj na innej mapie i sprawdź czy ten błąd nadal się pojawia) czy któregoś z modów z wyłączeniem map.
 
#6
(11-03-2017, 12:20)AgroDreamLiner napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)

Obiekt z ustawionym typem sztywności bryły na statyczny - Ruebenplane - powoduje ten błąd. Tylko pytanie czy to jest wina mapy na której grasz (spróbuj na innej mapie i sprawdź czy ten błąd nadal się pojawia) czy któregoś z modów z wyłączeniem map.

Błąd występuje tylko na tej mapie. Sprawdzane już było na innej mapie z tymi samymi modami i błędu nie ma. Tylko teraz pytanie jak zlokalizować dany błąd.
 
Taka tam sobie reklama.
#7
(11-03-2017, 12:44)GraczFS17 napisał(a):
(11-03-2017, 12:20)AgroDreamLiner napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)

Obiekt z ustawionym typem sztywności bryły na statyczny - Ruebenplane - powoduje ten błąd. Tylko pytanie czy to jest wina mapy na której grasz (spróbuj na innej mapie i sprawdź czy ten błąd nadal się pojawia) czy któregoś z modów z wyłączeniem map.

Błąd występuje tylko na tej mapie. Sprawdzane już było na innej mapie z tymi samymi modami i błędu nie ma. Tylko teraz pytanie jak zlokalizować dany błąd.

Najpierw otwórz mapę notepadem++. Natępnie kombinacją ctrl + F wywołaj wyszukiwarkę. Wklej Ruebenplane i wyszukaj to w sekcji transformGroups. Obok wyszukanego wyrazu odszukaj: nodeId="64065". Interesuje cię ta cyfra(u ciebie będzie inna). W dalszej kolejności otwierasz mapę w GE. W oknie Atributes pod linijką Name jest linijka Id. Teraz wystarczy, że znajdziesz w GE transform z cyfrą odnalezioną za pomocą notepada++.

Troche zagmatwane, ale skuteczne.
 
#8
(11-03-2017, 13:01)lookee86 napisał(a):
(11-03-2017, 12:44)GraczFS17 napisał(a):
(11-03-2017, 12:20)AgroDreamLiner napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)

Obiekt z ustawionym typem sztywności bryły na statyczny - Ruebenplane - powoduje ten błąd. Tylko pytanie czy to jest wina mapy na której grasz (spróbuj na innej mapie i sprawdź czy ten błąd nadal się pojawia) czy któregoś z modów z wyłączeniem map.

Błąd występuje tylko na tej mapie. Sprawdzane już było na innej mapie z tymi samymi modami i błędu nie ma. Tylko teraz pytanie jak zlokalizować dany błąd.

Najpierw otwórz mapę notepadem++. Natępnie kombinacją ctrl + F wywołaj wyszukiwarkę. Wklej Ruebenplane i wyszukaj to w sekcji transformGroups. Obok wyszukanego wyrazu odszukaj: nodeId="64065". Interesuje cię ta cyfra(u ciebie będzie inna). W dalszej kolejności otwierasz mapę w GE. W oknie Atributes pod linijką Name jest linijka Id. Teraz wystarczy, że znajdziesz w GE transform z cyfrą odnalezioną za pomocą notepada++.

Troche zagmatwane, ale skuteczne.


Zrobiłem tak jak poradziles u mnie były to cyfry 52259 oraz 52260 były to lampy które usunołem Uruchomilem nowy zapis gry i błąd dalej jest i teraz jak w Netopad++ wpisuję Ruebenplane niczego nie znajduje pod podana nazwą pomimo dalej bledu
 
#9
Szukaj jakiś ruchomych obiektów, gdyż błąd znaczy tyle że jakiś statyczny obiekt (z kolizją typu "static") poruszył się, tak więc jeśli to jest tylko w tej mapie to szukaj w animationObiect.xml czy może któryś z tam umieszczonych indexów nie odwołuje się do jakiegoś obiektu który ma się ruszać ale zamiast kolizji "kinematic" ma "static" a jak nie tam to w każdym innym XML lub LUA (skryptach) co mają coś wspólnego z poruszającym się obiektem.
 
#10
(11-03-2017, 17:40)Ziuta napisał(a): Szukaj jakiś ruchomych obiektów, gdyż błąd znaczy tyle że jakiś statyczny obiekt (z kolizją typu "static") poruszył się, tak więc jeśli to jest tylko w tej mapie to szukaj w animationObiect.xml czy może któryś z tam umieszczonych indexów nie odwołuje się do jakiegoś obiektu który ma się ruszać ale zamiast kolizji "kinematic" ma "static" a jak nie tam to w każdym innym XML lub LUA (skryptach) co mają coś wspólnego z poruszającym się obiektem.

kiedys na tej mapie byl mod LocoDrive moze czegos nie usunolem do konca
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Błąd z shaderami Fudzo 0 1,053 11-28-2019, 23:42
Ostatni post: Fudzo
  Mapa-błąd Rolnik009 0 1,528 12-17-2018, 18:54
Ostatni post: Rolnik009
  Błąd: Could not init 3D system. Shader Model 3.0 is requred MichArts 1 3,603 11-18-2018, 22:22
Ostatni post: niemotko1
  Robię mapkę Błąd w GE snikers1984 0 1,126 07-24-2018, 09:10
Ostatni post: snikers1984
  Błąd (error) lupa1234 0 1,213 06-11-2018, 19:27
Ostatni post: lupa1234
  Model w GE znika dziwny błąd LifeFox 007 0 1,187 05-12-2018, 02:49
Ostatni post: LifeFox 007
  Bład podczas proby otwarcia mapy FS17_Gamsting w GE Welcio17 11 3,083 04-28-2018, 18:29
Ostatni post: Misio
  Błąd z farmingiem Vertonosky 1 1,489 03-02-2018, 14:43
Ostatni post: Dzi4d3k
  Błąd engine 7.0 edward93 2 1,278 01-30-2018, 08:15
Ostatni post: edward93
  Błąd na mapie - skiba w poprzek orki jacekz40 2 1,547 01-09-2018, 23:48
Ostatni post: jacekz40



Przegląda: 1 gości

Menu