11-03-2017, 09:37
Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)data/vehicles/train/locomotive.i3d (25.25) ms
Co To Za Błąd?
|
Taka tam sobie reklama.
|
|
(11-03-2017, 09:37)GraczFS17 napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)data/vehicles/train/locomotive.i3d (25.25) ms
(11-03-2017, 11:36)Damian212 napisał(a):(11-03-2017, 09:37)GraczFS17 napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)data/vehicles/train/locomotive.i3d (25.25) ms
Wydaje mi sie ze zakladka locomotiv w pliku i3d mapy moze byc ustawiona a zakladce atributes na static a poniewaz pociqg jezdzi powinna byc ustawiona na kinematic i to powinno rozwiazac twoj problem
(11-03-2017, 11:41)AgroDreamLiner napisał(a):(11-03-2017, 11:36)Damian212 napisał(a):(11-03-2017, 09:37)GraczFS17 napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)data/vehicles/train/locomotive.i3d (25.25) ms
Wydaje mi sie ze zakladka locomotiv w pliku i3d mapy moze byc ustawiona a zakladce atributes na static a poniewaz pociqg jezdzi powinna byc ustawiona na kinematic i to powinno rozwiazac twoj problem
Nieprawda.
Do autora tematu: pokaż cały log.
https://megawrzuta.pl/download/829bdfe35...f9f36.html
(11-03-2017, 12:20)AgroDreamLiner napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)
Obiekt z ustawionym typem sztywności bryły na statyczny - Ruebenplane - powoduje ten błąd. Tylko pytanie czy to jest wina mapy na której grasz (spróbuj na innej mapie i sprawdź czy ten błąd nadal się pojawia) czy któregoś z modów z wyłączeniem map.
Taka tam sobie reklama.
|
|
(11-03-2017, 12:44)GraczFS17 napisał(a):(11-03-2017, 12:20)AgroDreamLiner napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)
Obiekt z ustawionym typem sztywności bryły na statyczny - Ruebenplane - powoduje ten błąd. Tylko pytanie czy to jest wina mapy na której grasz (spróbuj na innej mapie i sprawdź czy ten błąd nadal się pojawia) czy któregoś z modów z wyłączeniem map.
Błąd występuje tylko na tej mapie. Sprawdzane już było na innej mapie z tymi samymi modami i błędu nie ma. Tylko teraz pytanie jak zlokalizować dany błąd.
(11-03-2017, 13:01)lookee86 napisał(a):(11-03-2017, 12:44)GraczFS17 napisał(a):(11-03-2017, 12:20)AgroDreamLiner napisał(a): Warning (physics): Static actor moved (Ruebenplane)
Obiekt z ustawionym typem sztywności bryły na statyczny - Ruebenplane - powoduje ten błąd. Tylko pytanie czy to jest wina mapy na której grasz (spróbuj na innej mapie i sprawdź czy ten błąd nadal się pojawia) czy któregoś z modów z wyłączeniem map.
Błąd występuje tylko na tej mapie. Sprawdzane już było na innej mapie z tymi samymi modami i błędu nie ma. Tylko teraz pytanie jak zlokalizować dany błąd.
Najpierw otwórz mapę notepadem++. Natępnie kombinacją ctrl + F wywołaj wyszukiwarkę. Wklej Ruebenplane i wyszukaj to w sekcji transformGroups. Obok wyszukanego wyrazu odszukaj: nodeId="64065". Interesuje cię ta cyfra(u ciebie będzie inna). W dalszej kolejności otwierasz mapę w GE. W oknie Atributes pod linijką Name jest linijka Id. Teraz wystarczy, że znajdziesz w GE transform z cyfrą odnalezioną za pomocą notepada++.
Troche zagmatwane, ale skuteczne.
Zrobiłem tak jak poradziles u mnie były to cyfry 52259 oraz 52260 były to lampy które usunołem Uruchomilem nowy zapis gry i błąd dalej jest i teraz jak w Netopad++ wpisuję Ruebenplane niczego nie znajduje pod podana nazwą pomimo dalej bledu
(11-03-2017, 17:40)Ziuta napisał(a): Szukaj jakiś ruchomych obiektów, gdyż błąd znaczy tyle że jakiś statyczny obiekt (z kolizją typu "static") poruszył się, tak więc jeśli to jest tylko w tej mapie to szukaj w animationObiect.xml czy może któryś z tam umieszczonych indexów nie odwołuje się do jakiegoś obiektu który ma się ruszać ale zamiast kolizji "kinematic" ma "static" a jak nie tam to w każdym innym XML lub LUA (skryptach) co mają coś wspólnego z poruszającym się obiektem.
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Błąd z shaderami | Fudzo | 0 | 1,053 |
11-28-2019, 23:42 Ostatni post: Fudzo |
|
Mapa-błąd | Rolnik009 | 0 | 1,528 |
12-17-2018, 18:54 Ostatni post: Rolnik009 |
|
Błąd: Could not init 3D system. Shader Model 3.0 is requred | MichArts | 1 | 3,603 |
11-18-2018, 22:22 Ostatni post: niemotko1 |
|
Robię mapkę Błąd w GE | snikers1984 | 0 | 1,126 |
07-24-2018, 09:10 Ostatni post: snikers1984 |
|
Błąd (error) | lupa1234 | 0 | 1,213 |
06-11-2018, 19:27 Ostatni post: lupa1234 |
|
Model w GE znika dziwny błąd | LifeFox 007 | 0 | 1,187 |
05-12-2018, 02:49 Ostatni post: LifeFox 007 |
|
Bład podczas proby otwarcia mapy FS17_Gamsting w GE | Welcio17 | 11 | 3,083 |
04-28-2018, 18:29 Ostatni post: Misio |
|
Błąd z farmingiem | Vertonosky | 1 | 1,489 |
03-02-2018, 14:43 Ostatni post: Dzi4d3k |
|
Błąd engine 7.0 | edward93 | 2 | 1,278 |
01-30-2018, 08:15 Ostatni post: edward93 |
|
Błąd na mapie - skiba w poprzek orki | jacekz40 | 2 | 1,547 |
01-09-2018, 23:48 Ostatni post: jacekz40 |