Jest jeszcze metoda podobna do przedstawionej przez @
lookee86 :
1. Skopiować fruit_density.gdm z save'a. (i zrobić kopię zapasową całego save na wszelki wypadek

)
2. Przekonwertować fruit_density.gdm do png za pomocą GRLE Covertera.
3. Edytować plik png zamazując trawę na mapie w problematycznym miejscu czarnym kolorem.
4. Rozpakować mapę w do tymczasowego katalogu.
5. Wrzucić (i zamieć jeśli trzeba istniejąc plik) zmodyfikowany fruit_density.png do folderu maps\map01 znajdującego się w rozpakowanym katalogu z nazwą mapy.
6. Usunąć plik fruit_density.gdm z folderu maps\map01 w rozpakowanej mapie.
7. Otworzyć mapę z rozpakowanego folderu za pomocą Giants Editora i zapisać, co przekowertuje nasz zmodyfikowany plik png z powrtoem do gdm.
8. Skopiować nowy plik fruit_density.gdm z katalogu maps\map01 w rozpakowanej mapie do save'a.
9. Uruchomić FS
PS. Powyższy sposób działa na każde uprawy i pozwala dodawać i odejmować uprawy w dowolnym miejscu pod warunkiem, że najpierw sprawdzimy za co odpowiadaja poszczególne kolory, a potem będziemy wybierać konkretny kolor za pomocą próbnika kolorów w programie graficznym.