Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Wywala grę po dodaniu fill volume??
#1
Witam. Jestem w trakcie przerabiania Farming Classics, przy czym przystosowuję go do standardów 17.

Po dodaniu fill volume do i3d siewnika i linijek od nich w xml (wszystkie indexy podałem prawidłowo) i zapisaniu zmian, gdy go kupię lub wypożyczę wywala mi grę (wyskakuje komunikat "Giants Engine przestał działać"). Po dogłębnym zbadaniu problemu doszedłem do wniosku że:
  • po dodaniu linijek od fill volume w xml, gdy kupię/wypożyczę wywala mi grę
  • gdy wcześniej wspomnianych linijek nie ma - wszystko jest git
  • w związku z tym i3d jest ok.
  • czyli wina musi być samych linijek które przekopiowałem z innego, tyle że z podstawowej wersji.
Co ciekawe, kilka dni temu te całe fill volume dodałem na tej samej zasadzie do innego siewnika i wszystko jest ok.

Log nie sygnalizuje żadnego poważnego błędu (wyłączając błędy dotyczące braku store image) i tak się kończy:
[Obrazek: 21gssgu.png]

Gra aktualna (wersja 1.5.1).
Wiem gdzie mniej więcej może być źródło problemu, ale nie wiem jak to rozwiązać Nie wiem  Jakieś sugestie?
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Plik i3d wczytuje, więc albo coś skopałeś w xml-u, albo może w modDesc nie dodałeś jakiejś specjalizacji. Taka podpowiedź dyletanta... Shy
 
#3
Siewnik jest na podstawowym vehicle type (który zawiera specjalizację od fill volume) więc powinno działać. W dodatku jak zmienię fill volume na inny (z innego siewnika) dalej wywala grę. A może by tak skopiować xml z działającego siewnika (tu chodzi mi o amazonka d1 któremu kilka dni temu dodałem fill volume i działa bez żadnego kłopotu)?
 
#4
Jeśli Hasia jest na podstawowym vehicle type, to myślę że spokojnie możesz spróbować zrobić podstawkę. Tylko nie skop indeksów Big Grin
 
#5
Ni tak, ni tak, ani tak.... To jakaś masakra Angry Dalej to g..wno wywala grę.....
 
#6
Pokaż ten XML na http://www.pastebin.com jeśli po dodaniu oryginalnego fillVolume nadal wywala błąd to na pewno problem jest w XML (no chyba że zaznaczyłeś w GE na fillVolume opcję niewidzialności, a ta nie możne być zaznaczona).
 
Taka tam sobie reklama.
#7
To jednak nie jest wina xml, odkryłem teraz że winny jest sam fillVolume w i3d siewnika. Zaznaczę że fillVolume z i3d hassi ma 20 poly i 33 wierzchołki, a ten z i3d amazonka - 12 poly i 28 wierzchołków. Czyżby wychodziło na to że ograniczenia silnika gry co do fillVolume wymagały jaka może być ilość poly? Zaraz się przekonam.
PS. fillVolume z i3d lemkena solitaira (z podstawowej wersji gry) ma 32 poly, a chodzić chodzi, bardzo dziwne....

@Ziuta, na pw masz link do problemowego siewnika, (a wszystko przez ten jeden fillVolume) który wywala grę podczas "kupna"....
 
#8
Dolna i górna ściana muszą być równolegle (górkę to już silnik gry zrobi po ustawieniu odpowiednich wartości w XML).
 
#9
I wszystko się wyjaśniło, sprawdzę to. Dzięki!



Wszystko działa bez zarzutu. Dzięki @Ziuta! Temat do zamknięcia Big Grin
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem po dodaniu nowej uprawy do mapy. wojt500 0 604 11-20-2017, 16:37
Ostatni post: wojt500
  Problem z grą na multiplayer, wywala do pulpitu. Michał MM 5 1,153 11-19-2017, 22:48
Ostatni post: snikers1984
  Wywala z gry . krys239 5 976 11-19-2017, 14:17
Ostatni post: krys239
  Wywala gre fs13 bejlo123 2 913 04-21-2017, 18:17
Ostatni post: Mefiu
  Wywala game.xml i usuwa save.W czym problem? Spreqq9991 3 1,460 04-08-2017, 21:18
Ostatni post: Szabat7
  Nie mogę uruchomić gry po dodaniu modów fils 0 815 02-28-2017, 15:40
Ostatni post: fils
  Wywala z serwera kosmiak0 0 739 02-11-2017, 15:03
Ostatni post: kosmiak0
  Górale v4 - wywala z gry Bogusieg 1 915 10-01-2016, 11:09
Ostatni post: Rusheer
  wywala gre, da sie bez reinstala? wpc500 13 2,513 04-02-2016, 08:44
Ostatni post: wpc500



Przegląda: 1 gości

Menu