Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Eksport z Maya do i3d
#1
Czy jest tu ktoś ogarnięty z Maya?

Problem mam z obiektami. W maya wyglądają one tak:

[Obrazek: mayanjo5u.jpg]
Natomiast po exporcie do i3d tak:

[Obrazek: ge8bqv9.jpg]

Jak widać problem jest z niektórymi ściankami na których nie wyświetla się txt. 
Czy ktoś podpowie co zrobić by to poprawić?
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Po prostu normalne są odwrócone.
 
#3
(11-22-2017, 15:54)AgroDreamLiner napisał(a): Po prostu normalne są odwrócone.

To, że jest odwrócone to się domyślam. Jednak jak je odwrócić by było ok.
 
#4
(11-22-2017, 16:00)lookee86 napisał(a): To, że jest odwrócone to się domyślam. Jednak jak je odwrócić by było ok.

Mayi za bardzo też nie ogarniam, ale musisz zaznaczyć te ścianki i kliknąć "flip normal" (no bynajmniej tak jest w AC3D" - ale przypuszczam, że tu będzie podobnie).
 
#5
(11-22-2017, 16:17)jerzol napisał(a):
(11-22-2017, 16:00)lookee86 napisał(a): To, że jest odwrócone to się domyślam. Jednak jak je odwrócić by było ok.

Mayi za bardzo też nie ogarniam, ale musisz zaznaczyć te ścianki i kliknąć "flip normal" (no bynajmniej tak jest w AC3D" - ale przypuszczam, że tu będzie podobnie).
Już ustaliłem sobie.

Trzeba zaznaczyć element, a następnie menu Normals - > Revere, potem znowu menu Normals -> Set to face Big Grin
 
#6
Gdzieś tam jeszcze jest opcja włączenia pokazywania tych normali (takie kreski ci się na środkach ścian tworzą) wtedy widać, które są źle ustawione, ale nie pamiętam która to opcja była i gdzie się znajdowała bo dawno tego nie używałem.
 
Taka tam sobie reklama.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Eksport z GE. Małorolny92 10 2,934 11-01-2017, 11:59
Ostatni post: Szymon Stanislawsławski
  Maya pytanie Szabat7 2 1,361 10-22-2017, 10:52
Ostatni post: Szabat7



Przegląda: 1 gości

Menu