Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Error Material holder
#1
Witam. Mam do Was takie pytanie jak naprawić te błędy ? https://i.imgur.com/3X2Q1nH.jpg Na standardowej mapie tego problemu nie ma. Postanowiłem sobie pograć na innej mapie NorgeholmValeyCreast v2.6 z modem season i nagle widzę w logu takie błędy 

Mógłby mi ktoś pomóc naprawić je ? 

Bardzo bym był wdzięczny za pomoc 

Pozdrawiam

Criss
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Daj najpierw loga bo fotka to chyba czajnikiem była robiona...
 
#3
spoko. Tylko że ja już je usunąłem z folderu ? Ale nie ukrywam że chwiałbym pograć na nich. Ps wiem że napiszesz mi po co tyle mi tych modów ale powiem Ci że te co mam podobają mnie się i chce je użyć na swojej grze

LOG
http://www96.zippyshare.com/v/UaGhzS02/file.html

a i ten hose system  warning tez ktoś wie jak to naprawić ?
 
#4
Tam gdzie masz "Error: i3d" to znaczy że brakuje odpowiednich plików i3d, jak tam są to może coś w nazwie się nie zgadza, jak nie ma to wina autora że ich nie dołączył.
Co do HoseSystem to mapa nie ma plików XML od jakiś dodatkowych triggerów w których można napełniać coś (albo nie ma dodanych tych triggerów do głównego XML od mapy ze standardowymi triggerami).
 
#5
(12-05-2017, 17:44)Ziuta napisał(a): Tam gdzie masz "Error: i3d" to znaczy że brakuje odpowiednich plików i3d, jak tam są to może coś w nazwie się nie zgadza, jak nie ma to wina autora że ich nie dołączył.
Co do HoseSystem to mapa nie ma plików XML od jakiś dodatkowych triggerów w których można napełniać coś (albo nie ma dodanych tych triggerów do głównego XML od mapy ze standardowymi triggerami).

A co do tych XML wiesz co można dodać ? Chyba że podeślę Ci xml mapy ?

a co do tych "SA placeable" zrobiłem coś takiego ze do tych modów dodałem to http://www107.zippyshare.com/v/0lHrKYMJ/file.html ale nie wiem czy dobrze ? I jak narazie widzę error znikł

Po dodaniu tych parametrów do pliku modDesk.xml mapy 

<sourceFile filename="maps/scripts/specializations/HoseSystemRegister.lua"/>
        <sourceFile filename="maps/scripts/specializations/objects/AnimatedObjectExtension.lua"/>
        <sourceFile filename="maps/scripts/specializations/objects/HoseSystemLiquidManureFillTrigger.lua"/>

pojawiaja mnie sie takie komunikaty 

Error: Can't load resource 'F:/ModyFS17/mods/NorgeCrestValley17/specializations/HoseSystemUtil.lua'.
Error: Can't load resource 'F:/ModyFS17/mods/NorgeCrestValley17/specializations/events/HoseSystemReferenceIsUsedEvent.lua'.
Error: Can't load resource 'F:/ModyFS17/mods/NorgeCrestValley17/specializations/events/HoseSystemReferenceLockEvent.lua'.
Error: Can't load resource 'F:/ModyFS17/mods/NorgeCrestValley17/specializations/events/HoseSystemReferenceManureFlowEvent.lua'.
Error: Can't load resource 'F:/ModyFS17/mods/NorgeCrestValley17/specializations/vehicles/HoseSystemConnector.lua'.
Error: Can't load resource 'F:/ModyFS17/mods/NorgeCrestValley17/specializations/vehicles/HoseSystemPumpMotor.lua'.

oraz 


HoseSystem [Warning] : HoseSystem is trying to load the fillTrigger XML file, but the file could not be found! Loading default fillTriggers..
Error: Running LUA method 'Bga.onCreate'.
F:/ModyFS17/mods/NorgeCrestValley17/maps/scripts/specializations/objects/HoseSystemLiquidManureFillTrigger.lua:43: attempt to index global 'HoseSystemUtil' (a nil value)
HoseSystem [Warning] : HoseSystem is trying to load the fillTrigger XML file, but the file could not be found! Loading default fillTriggers..
Error: Running LUA method 'AnimalHusbandry.onCreate'.
F:/ModyFS17/mods/NorgeCrestValley17/maps/scripts/specializations/objects/HoseSystemLiquidManureFillTrigger.lua:43: attempt to index global 'HoseSystemUtil' (a nil value)
HoseSystem [Warning] : HoseSystem is trying to load the fillTrigger XML file, but the file could not be found! Loading default fillTriggers..
Error: Running LUA method 'AnimalHusbandry.onCreate'.
F:/ModyFS17/mods/NorgeCrestValley17/maps/scripts/specializations/objects/HoseSystemLiquidManureFillTrigger.lua:43: attempt to index global 'HoseSystemUtil' (a nil value)

--- fast Forward Mod V2.1 loaded --- (by upsidedown)
Error: Running LUA method 'loadMapFinished'.
F:/ModyFS17/mods/NorgeCrestValley17/maps/scripts/specializations/HoseSystemRegister.lua:56: attempt to index global 'HoseSystemUtil' (a nil value)
 
#6
1. Tylko ten plik i3d to musi zawierać odpowiednie indexy, a nie że sobie byle jaki dodasz...
2. Nie miałeś nic dodawać do modDesc mapy tylko do XML mapy (np. map01.xml)...
 
Taka tam sobie reklama.
#7
(12-05-2017, 22:17)Ziuta napisał(a): 1. Tylko ten plik i3d to musi zawierać odpowiednie indexy, a nie że sobie byle jaki dodasz...
2. Nie miałeś nic dodawać do modDesc mapy tylko do XML mapy (np. map01.xml)...
1. A co do tych indeksów to jak to poprawić ? 
2. Czyli ten source.... dodać do xml mapy ?

Tak wiem pomyślisz że zabieram się za coś czego nie wiem ale właśnie może to jest ten moment żeby się nauczyć tego
 
#8
1. A skąd mam wiedzieć co dany mod robi?? Te pliki zawierają typy materiału (np. jak mod dodaje wapno to mapy to zawiera w takim pliku materiał z wapnem bo gra nie ma takiego materiału w swoich plikach)...
2. Nie... Ty nic z HoseSystem nie dodajesz do mapy!!! Może napiszę to prościej: Na mapie jest trigger, w którym można by załadować np. beczkę jakimś ładunkiem, skrypt od modu HoseSystem znalazł taki trigger, ale w pliku XML definiującym od czego ten trigger jest nie ma wzmianki o tym triggerze więc mod nie wie od czego to jest i zgłasza błąd.
 
#9
(12-06-2017, 00:13)Ziuta napisał(a): 1. A skąd mam wiedzieć co dany mod robi?? Te pliki zawierają typy materiału (np. jak mod dodaje wapno to mapy to zawiera w takim pliku materiał z wapnem bo gra nie ma takiego materiału w swoich plikach)...
2. Nie... Ty nic z HoseSystem nie dodajesz do mapy!!! Może napiszę to prościej: Na mapie jest trigger, w którym można by załadować np. beczkę jakimś ładunkiem, skrypt od modu HoseSystem znalazł taki trigger, ale w pliku XML definiującym od czego ten trigger jest nie ma wzmianki o tym triggerze więc mod nie wie od czego to jest i zgłasza błąd.

1. To może zróbmy tak weźmy na bazę wyjściową mod kaviar production(czyli produkcja kawioru) w co skald idzie za tym produkcja ryb i sam wspomniany kawior 
2. No to tak mam teraz cały mod zip hose system jest w folderze mods z innymi modami
a co do hose systemu mam coś takiego w logu : 

oraz  w grze pojawiają się poziome linie  https://i.imgur.com/6QRbLyN.jpg

F:/ModyFS17/mods/FS17_hoseSystem/liquidManureHoses/3m/liquidManureHose3m.i3d (51.80) ms

F:/ModyFS17/mods/FS17_hoseSystem/liquidManureHoses/4m/liquidManureHose4m.i3d (0.75) ms

HoseSystem [Debug] : {

|  hasHoseSystemConnectors : true

|  hasHoseSystemPumpMotor : false

}

HoseSystem [Debug] : Connector specialization added to: FS17_garantFieldContainer_HS

F:/ModyFS17/mods/FS17_garantFieldContainer_HS/garantFieldContainer.i3d (111.77) ms

F:/ModyFS17/mods/FS17_Guellepack/kotte_TSA_Pack/garantFieldContainer.i3d (189.44) ms

has not the right fillTypeCategory/fillType! PipeUnloading of CombineAddOn can not be used.

HoseSystem [Debug] : {

|  hasHoseSystemConnectors : true

|  hasHoseSystemPumpMotor : true

}

HoseSystem [Debug] : Connector specialization added to: FS17_zunhammerSKE18_HS

HoseSystem [Debug] : PumpMotor specialization added to: FS17_zunhammerSKE18_HS

data/vehicles/trailers/zunhammer/zunhammer18500PE.i3d (209.02) ms

Warning (performance): Texture F:/ModyFS17/mods/Fendt1050_Vario_BB/Textur936/store_fendt.png raw format.

data/vehicles/steerable/fendt/fendt700.i3d (652.50) ms

Warning (performance): Texture F:/ModyFS17/mods/Fendt1050_Vario_BB/Textur936/store_fendt.png raw format.

Warning (performance): Texture F:/ModyFS17/mods/Fendt1050_Vario_BB/Textur936/store_fendt.png raw format.

HoseSystem [Debug] : We only add component 1 to physics

HoseSystem [Debug] : We only add the component joint between the last and first component 1

HoseSystem [Debug] : We only add component 3 to physics

HoseSystem [Debug] : We only add the component joint between the last and first component 1

HoseSystem [Debug] : We only add component 3 to physics

HoseSystem [Debug] : We only add the component joint between the last and first component 1

HoseSystem [Debug] : We only add component 1 to physics
HoseSystem [Debug] : We only add the component joint between the last and first component 1
 
#10
1. No to autor modu tego kawioru nie dołączył pliku i3d lub umieścił go w innej lokalizacji, zawierającego materiał od uprawy "kawior"...
2. Masz wersję z GitHuba czyli wersję deweloperską i dlatego masz takie linie i dodatkowe wpisy w logu (tyle że nie są to żadne błędy)...
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Error pomożecie ? Fudzo16 0 383 05-23-2019, 22:50
Ostatni post: Fudzo16
  error 8MG 0 479 04-27-2019, 11:36
Ostatni post: 8MG
  Error FresZu44 6 832 09-11-2018, 14:06
Ostatni post: FresZu44
  Error while saving i3d file Małorolny92 3 1,509 07-23-2018, 20:24
Ostatni post: Małorolny92
  Błąd (error) lupa1234 0 738 06-11-2018, 19:27
Ostatni post: lupa1234
  Error: Running LUA method 'update'. zajawkowiecone 6 1,798 04-22-2018, 22:01
Ostatni post: Rusheer
  Giants 6.0.5 Error while loading michaael15 6 1,860 02-13-2018, 14:09
Ostatni post: michaael15
  Error: Invalid filltype 'luzerne' GraczFS17 0 492 02-01-2018, 12:03
Ostatni post: GraczFS17
  Error: Invalid filltype 'luzerne' GraczFS17 0 454 01-29-2018, 22:56
Ostatni post: GraczFS17
  Error w Texturze krys239 1 557 01-23-2018, 20:19
Ostatni post: Ziuta



Przegląda: 1 gości

Menu