Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Zapadające się koła
#1
Witaw.
Wiecie może jak zrobić żeby koła zapadały się w ziemie ?
To może bardziej wyjaśnie.
Chodzi o to że przednie koła w ciągniku są w ziemi,ale za to tylnie nie są.
I jak zrobić żeby były w ziemi tak samo jak przednie ?
Z góry dzięki Wink
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Hmm czy to mod przeniesiony z fs 13 do 15 ?
 
Odpowiedz
#3
Nie,był robiony od zera.
Jest to Case Optum co nie dawno wydał Siid.
Pomóżcie bo naprawde mod piękny a chciałbym żeby te koła wchodziły w ziemie Wink
 
Odpowiedz
#4
Polecam Ci napisać o tym Siid'owi żeby sam poprawił te błędy. Powiedz mi to zapadanie jest to coś podobnego jak More Realistictak jak było w 13-stce że ciągniki się zapadały , to z wielką chęcią Ci pomogę. Smile
 
Odpowiedz
#5
Rainbow 
To tak szukasz w Xml maszyny linijek od kół

To przykładowe linje z ursusa ale w każdym jest tak samo:

<wheel rotSpeed="65" rotMax="32" rotMin="-32" restLoad="2.8" repr="1>1|0" forcePointRatio="0.2" driveNode="1>1|0|0|0" radius="0.62" width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.05" spring="150" damper="50" mass="0.170" hasTyreTracks="true" />
       <wheel rotSpeed="65" rotMax="32" rotMin="-32" restLoad="2.8" repr="2>1|0" forcePointRatio="0.2" driveNode="2>1|0|0|0" radius="0.62" width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.05" spring="150" damper="50" mass="0.170" hasTyreTracks="true" />
     
 <wheel rotSpeed="0" restLoad="2.7" repr="3>1"   forcePointRatio="0.3"                       radius="0.83"  width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.2" spring="150" damper="50" mass="0.210"  hasTyreTracks="true" />
       <wheel rotSpeed="0" restLoad="2.7" repr="4>1"   forcePointRatio="0.3"                       radius="0.83"  width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.2" spring="150" damper="50" mass="0.210"  hasTyreTracks="true" />

teraz szukasz w nich tej wartości    radius="0.62"  -te dwie pierwsze linijki odpowiadają za przednie koła  ,     radius="0.83-dwie następne z większą wartością za tylne .   Żeby koła  wchodziły w ziemię zmieniasz wartość radius na mniejszą (bez przesady po troszku) czyli jak mamy ''0.83'' to dajemy np;"0.79" i sprawdzamy w grze jak to wygląda .
 
Odpowiedz
#6
Odświeżam post.
Pomoże ktoś z tymi kołami ??
Sposób,który napisał marus212 nie działa.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
  




Przegląda: 1 gości

Menu