Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zapadające się koła
#1
Witaw.
Wiecie może jak zrobić żeby koła zapadały się w ziemie ?
To może bardziej wyjaśnie.
Chodzi o to że przednie koła w ciągniku są w ziemi,ale za to tylnie nie są.
I jak zrobić żeby były w ziemi tak samo jak przednie ?
Z góry dzięki Wink
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
#2
Hmm czy to mod przeniesiony z fs 13 do 15 ?
 
Odpowiedz
#3
Nie,był robiony od zera.
Jest to Case Optum co nie dawno wydał Siid.
Pomóżcie bo naprawde mod piękny a chciałbym żeby te koła wchodziły w ziemie Wink
 
Odpowiedz
#4
Polecam Ci napisać o tym Siid'owi żeby sam poprawił te błędy. Powiedz mi to zapadanie jest to coś podobnego jak More Realistictak jak było w 13-stce że ciągniki się zapadały , to z wielką chęcią Ci pomogę. Smile
 
Odpowiedz
#5
Rainbow 
To tak szukasz w Xml maszyny linijek od kół

To przykładowe linje z ursusa ale w każdym jest tak samo:

<wheel rotSpeed="65" rotMax="32" rotMin="-32" restLoad="2.8" repr="1>1|0" forcePointRatio="0.2" driveNode="1>1|0|0|0" radius="0.62" width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.05" spring="150" damper="50" mass="0.170" hasTyreTracks="true" />
       <wheel rotSpeed="65" rotMax="32" rotMin="-32" restLoad="2.8" repr="2>1|0" forcePointRatio="0.2" driveNode="2>1|0|0|0" radius="0.62" width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.05" spring="150" damper="50" mass="0.170" hasTyreTracks="true" />
     
 <wheel rotSpeed="0" restLoad="2.7" repr="3>1"   forcePointRatio="0.3"                       radius="0.83"  width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.2" spring="150" damper="50" mass="0.210"  hasTyreTracks="true" />
       <wheel rotSpeed="0" restLoad="2.7" repr="4>1"   forcePointRatio="0.3"                       radius="0.83"  width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.2" spring="150" damper="50" mass="0.210"  hasTyreTracks="true" />

teraz szukasz w nich tej wartości    radius="0.62"  -te dwie pierwsze linijki odpowiadają za przednie koła  ,     radius="0.83-dwie następne z większą wartością za tylne .   Żeby koła  wchodziły w ziemię zmieniasz wartość radius na mniejszą (bez przesady po troszku) czyli jak mamy ''0.83'' to dajemy np;"0.79" i sprawdzamy w grze jak to wygląda .
[Obrazek: 142577.jpg?1460108475]
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
#6
Odświeżam post.
Pomoże ktoś z tymi kołami ??
Sposób,który napisał marus212 nie działa.
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ruchome koła 8MG 1 67 10-24-2016, 21:13
Ostatni post: VMV Modding
  naped na 4 koła IGI36 3 113 10-09-2016, 00:48
Ostatni post: IGI36
  Koła TheDamian5435 5 137 09-18-2016, 19:45
Ostatni post: wojtasw2601
  Jak dodać koła bliźniacze do ciagnika Welcio17 1 90 08-23-2016, 19:59
Ostatni post: Welcio17
  koła drżą, ruszają się w miejscu roger255 5 173 08-03-2016, 11:13
Ostatni post: roger255
  Niewidzialne koła Stoner 6 100 07-27-2016, 22:43
Ostatni post: Ziuta
  Zmiana koła w traktorze GE DamianQ 9 107 07-25-2016, 09:31
Ostatni post: DamianQ



Przegląda: 1 gości

Menu