To tak szukasz w Xml maszyny linijek od kół
To przykładowe linje z ursusa ale w każdym jest tak samo:
<wheel rotSpeed="65" rotMax="32" rotMin="-32" restLoad="2.8" repr="1>1|0" forcePointRatio="0.2" driveNode="1>1|0|0|0"
radius="0.62" width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.05" spring="150" damper="50" mass="0.170" hasTyreTracks="true" />
<wheel rotSpeed="65" rotMax="32" rotMin="-32" restLoad="2.8" repr="2>1|0" forcePointRatio="0.2" driveNode="2>1|0|0|0"
radius="0.62" width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.05" spring="150" damper="50" mass="0.170" hasTyreTracks="true" />
<wheel rotSpeed="0" restLoad="2.7" repr="3>1" forcePointRatio="0.3"
radius="0.83" width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.2" spring="150" damper="50" mass="0.210" hasTyreTracks="true" />
<wheel rotSpeed="0" restLoad="2.7" repr="4>1" forcePointRatio="0.3"
radius="0.83" width="0.52" initialCompression="30" suspTravel="0.2" spring="150" damper="50" mass="0.210" hasTyreTracks="true" />
teraz szukasz w nich tej wartości radius="0.62" -te dwie pierwsze linijki odpowiadają za przednie koła , radius="0.83-dwie następne z większą wartością za tylne . Żeby koła wchodziły w ziemię zmieniasz wartość radius na mniejszą (bez przesady po troszku) czyli jak mamy ''0.83'' to dajemy np;"0.79" i sprawdzamy w grze jak to wygląda .