Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Konwerowanie z ac3d do 3id.
#1
Witam mam problem.
Nie mogę ogarnąć programu aby z ac3d zrobić konwert do 3id. Może ktoś ma jakiś pomysł skąd wziąść ten program albo może ktoś mi przekonwertuje jeden mały pliczek? ;]
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Ściągasz blendera, instalujesz wtyczkę do i3d (do znalezienia w folderze gry) i konwertujesz.
 
#3
(12-24-2017, 16:52)Szydar napisał(a): Ściągasz blendera, instalujesz wtyczkę do i3d (do znalezienia w folderze gry) i konwertujesz.

Ok ale gdy próbuję importować w Blenderze to po zaimportowaniu nie widać modelu. Nie wiem o co chodzi. Wtyczki mam, z ACDC w formacie OBJ wyeksportowałem więc nie wiem czemu nie jest to widoczne.
 
#4
Ponieważ jest źle ustawiona textura. Zrób sobie model zapisz go w folderze na pulpicie i jak już wyeksportujesz go z textutrą do i3d to otwórz sobie i3d przez notatnik i usuń ścieżkę od textury i zostaw samą nazwę textutury z końcówką dds lub png czy w jakim tam formacie masz to zapisane
 
#5
(12-24-2017, 18:52)bartez1bartek napisał(a): Ponieważ jest źle ustawiona textura. Zrób sobie model zapisz go w folderze na pulpicie i jak już wyeksportujesz go z textutrą do i3d to otwórz sobie i3d przez notatnik i usuń ścieżkę od textury i zostaw samą nazwę textutury z końcówką  dds lub png czy w jakim tam formacie masz to zapisane

Zrobiłem kwadrat w AC3D dodałem txt wyeksportowałem do Blendera potem do 3id i wszystko działa.
Problem w tym że nie działa na już wyjętym modelu z moda gdy chciałem inną txt mu wgrać wtedy w Blenderze go nie widać mimo że w AC3D wszystko robie ok.
P.S czyli trzeba w modelu ścieżki do txt pokasować?
 
#6
Chodzi o to że tych modelów wyjętych z innych modów (edycja) nie widać w Blenderze gdy go zaimportuje . Jaka może być tego przyczyna? Domyślam się to to jakaś banalna sprawa ale nie wiem jak to ugryźć.

Proszę o pomoc Smile
A przede wszystkim chciałbym życzyć wielu Łask Bożych i spokojnych Świąt Bożego narodzenia Wink
 
Taka tam sobie reklama.
#7
Aby poprawnie przenieść model z GE do ac3d musisz w GE wcisnąć opcję File/Export selection...
Nie opcję Export selection with Files...
I potem wybierasz wavefront 0BJ i gotowe. Otwierasz obiekt przez Ac3d importujesz teksture tylko testure musisz zamienić na jpg bo w dds nie czyta.
 
#8
(12-26-2017, 15:30)Wolnyls11 napisał(a): Aby poprawnie przenieść model z GE do ac3d musisz w GE wcisnąć opcję File/Export selection...
Nie opcję Export selection with Files...
I potem wybierasz wavefront 0BJ i gotowe. Otwierasz obiekt przez Ac3d importujesz teksture tylko testure musisz zamienić na jpg bo w dds nie czyta.

Zrobiłem tak jak mówiłeś i w dalszym ciągu obiekt nie jest widoczny w blenderze. Ręce już mi opadają.

[Obrazek: 557c6d43d6611.png]
 
#9
A oddalałeś widok?? Bo GE domyślne eksportuje obiekt 100x powiększony.
 
#10
(12-27-2017, 10:11)Ziuta napisał(a): A oddalałeś widok?? Bo GE domyślne eksportuje obiekt 100x powiększony.

Ty działa Big Grin Dzięki! 
Tak myślałem że to musi byc jakaś banalna sprawa xD
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ac3d tekstury Małorolny92 7 2,912 03-11-2018, 19:09
Ostatni post: Ziuta
  Program Ac3d Wolnyls11 3 1,600 03-10-2018, 14:23
Ostatni post: Wolnyls11
  AC3D Extremek12 7 2,491 10-21-2017, 10:08
Ostatni post: ibrakadabra
  problem z modelem ac3d Damix12 1 1,372 02-25-2017, 22:58
Ostatni post: Szymon Stanislawsławski
  AC3D problem prosze o pomoc Mateusz Niewiadomski 1 1,416 12-21-2016, 13:39
Ostatni post: Rusheer
  Problem z konwertowaniem z ac3d do giants JaroM98 2 1,574 11-24-2016, 21:12
Ostatni post: JaroM98
  AC3D textura DamianQ 0 1,130 10-09-2016, 17:56
Ostatni post: DamianQ
  Model w AC3D DaTT 0 1,138 08-01-2016, 18:14
Ostatni post: DaTT
  AC3D ToWłasnieJaNaprawde 2 1,400 08-01-2016, 16:04
Ostatni post: ToWłasnieJaNaprawde
  ac3d do i3dc kwapek100 2 1,506 07-28-2016, 17:21
Ostatni post: kwapek100



Przegląda: 1 gości

Menu