Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

brak snow mask w ge
#1
Dodawalem snow mask do mapy i zrobilem wszystko jak w poradniku ale w ge nie widac maski snieznej. Sciagnalem inna mape przystosowana do season mod czyli powinna miec dodana maske ale w ge jest ten sam problem. Gra oryginalna, ge i season mod mam aktualizowane
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Czy robiłeś wg tego poradnika co dostałeś w PM?
 
#3
(01-04-2018, 11:14)Dzi4d3k napisał(a): Czy robiłeś wg tego poradnika co dostałeś w PM?

Tak oczywiscie bo nie znalazlem polskiego odpowiednika ale rowniez posilkowalem sie poradnikami na yt i sadze ze zrobilem wszystko prawidlowo. Dodam rowniez ze gdy skopiowalem plik, ktory trzeba sciagnac, do folderu mapy to byl juz tam taki plik ale na wszelki wypadek go podmienilem.
 
#4
Poradnik ze strony autorów jest bardzo prosty, jedynie gdzie można się pomylić to fragment:

Cytat:Materials

Now we need to add a material that uses these files. Search for the <Materials> part of the file and add this to the end:

Kod PHP:
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail
Register

Once you pasted this into the file, it is important to replace WINDROW_SHADER_FILE_ID with the fileId of the windrowFoliageShader. You can find it by searching in the file. The line looks something like this:

Kod PHP:
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail
Register
Copy the value for fileId (here that is 50) and put it as customShaderId, replacing the WINDROW_SHADER_FILE_ID.

Gdzie trzeba poznać wartość WINDROW_SHADER_FILE_ID z Twojej mapy szukając właśnie i ją podmienić na właściwą liczbę

Kod PHP:
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail
Register

Gdzie ?? to będzie numer z Twojej mapy.
 
#5
No wydawal sie prosty ale nie dziala snow mask a numer na mojej mapie to 43. W Ge pojawila sie pozycja ssSnowMaskss ale uzywajac jej nic sie nie dzieje. Mege normalnie nanosic inne tekstury ale nie snow mask.
 
#6
To sprawdź sobie czy nie jest to jeszcze kwestia atrybutu viewDistance, który opisałem tutaj:
http://farming-simulator.pl/showthread.p...7#pid55607
 
Taka tam sobie reklama.
#7
To prawdopodobnie chodzi o widocznosc maski snieznej tak jak opisales w innym temacie ale sprawdzajac plik i3d mapy zauwazylem ze sa tam pliki snowmask wiec zmienilem viewdistance na 800 zeby miec pewnosc ale problem pozostal- nie widac tej zielonej slomy
 
#8
(01-05-2018, 19:13)slaw0r napisał(a): To prawdopodobnie chodzi o widocznosc maski snieznej tak jak opisales w innym temacie ale sprawdzajac plik i3d mapy zauwazylem ze sa tam pliki snowmask wiec zmienilem viewdistance na 800 zeby miec pewnosc ale problem pozostal- nie widac tej zielonej slomy

A nie masz plików:
invisible_mask_diffuse.dds
i
invisible_mask_diffuse1.dds
które są z poprzednie wersji instrukcji do robienia maski, gdzie jedne z plików jest z tą zieloną słomą, a drugi czysty i podmieniało się je po zakończenie przygotowywania maski?
 
#9
(01-08-2018, 09:31)Dzi4d3k napisał(a):
(01-05-2018, 19:13)slaw0r napisał(a): To prawdopodobnie chodzi o widocznosc maski snieznej tak jak opisales w innym temacie ale sprawdzajac plik i3d mapy zauwazylem ze sa tam pliki snowmask wiec zmienilem viewdistance na 800 zeby miec pewnosc ale problem pozostal- nie widac tej zielonej slomy

A nie masz plików:
invisible_mask_diffuse.dds
i
invisible_mask_diffuse1.dds
które są z poprzednie wersji instrukcji do robienia maski, gdzie jedne z plików jest z tą zieloną słomą, a drugi czysty i podmieniało się je po zakończenie przygotowywania maski?

Zastanawiam się czy mojego problemu nie powoduje brak plików? W tutorialu był do pobrania tylko "invisible_mask_diffuse.dds"
 
#10
(01-08-2018, 11:10)shark666 napisał(a): Zastanawiam się czy mojego problemu nie powoduje brak plików? W tutorialu był do pobrania tylko "invisible_mask_diffuse.dds"

To jest tak, że w wcześniejszym tutorialu były dwa pliki invisible_mask_diffuse.dds jeden ze "słomą" drugi bez i się je podmieniało na czas edycji maski w GE, a do samej gry się brało ten "czysty". Potem nastąpiła modyfikacja poradnika i jest tylko jedne plik a widoczność "słomy" włącza się przez atrybut viewDistance w linijce warstwy.
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Brak tekstury trawy i siana na balikach AgroMorawiany 95 2 1,710 09-30-2019, 20:12
Ostatni post: AgroMorawiany 95
  brak kasy za zborza marcin dudek1111 1 1,476 09-08-2019, 14:59
Ostatni post: AgroTeamRychnowo
  Brak kół Krzysztof Dądelewski 2 1,642 11-18-2018, 00:03
Ostatni post: Krzysztof Dądelewski
  Mam płyte ale napendu brak kubaT25 1 1,316 10-09-2018, 19:25
Ostatni post: Ziuta
  Brak ruchu Wodzu Games 1 1,188 09-02-2018, 20:16
Ostatni post: user12
  Brak tekstur ziemi AgrotechnikPL 2 1,541 09-02-2018, 11:16
Ostatni post: AgrotechnikPL
  Brak serwerow. Patryk ToJa (Theaplaps) 0 1,462 08-22-2018, 18:07
Ostatni post: Patryk ToJa (Theaplaps)
  Brak ciągników, utopione maszyny!!!! Paulina Mroczkowska 0 1,523 08-18-2018, 21:25
Ostatni post: Paulina Mroczkowska
  Brak reakcji kosmiak0 0 992 08-10-2018, 18:36
Ostatni post: kosmiak0
  Brak orki oraz koła się nie kręcą grzes55 20 4,996 07-21-2018, 20:37
Ostatni post: grzes55



Przegląda: 1 gości

Menu