Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Górale po update - spadki fps
#11
Ależ proszę bardzo, tak się składa że mam zapisana jeszcze wersje 5.0.3.0 i 5.0.4.0 dla porównania.
Lokacje na mapie zostały losowo wybrane w miejscach największych spadków i ścinek obrazu z pominięciem faktu, że tak naprawdę na całej mapie w wersji 5.0.4.0 wydajność jest o wiele gorsza...

Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail. Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail. Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail. Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail. Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.
 
Taka tam sobie reklama.
#12
No na każdym zdjęciu widać, że po przybywało detali (Rendered vertices i Rendered triangles), ale jest to nie współmiernie do spadku wydajności. Z drugiej strony spadek FPS nie musi być liniowy.
Tu wygląda że około 10-15% więcej detali renderowanych powoduje spadek wydajności o 50-70% nie wiem czy tak powinno być.
 
#13
Wzrosła ilość obiektów więc i poły, ale nie jest to jakiś duży wzrost żeby aż tak FPS'y poszły, bardziej zastanawia mnie brak informacji o shaderach na najnowszej wersji, tak jakby wcale nie kompilowała ich do pamięci tylko cały czas na bieżąco to robi.
 
#14
(01-16-2018, 07:06)Ziuta napisał(a): [...]
bardziej zastanawia mnie brak informacji o shaderach na najnowszej wersji, tak jakby wcale nie kompilowała ich do pamięci tylko cały czas na bieżąco to robi.

Ale, że przypuszczasz zmianę w enginie gry?
 
#15
(01-16-2018, 15:59)Dzi4d3k napisał(a):
(01-16-2018, 07:06)Ziuta napisał(a): [...]
bardziej zastanawia mnie brak informacji o shaderach na najnowszej wersji, tak jakby wcale nie kompilowała ich do pamięci tylko cały czas na bieżąco to robi.

Ale, że przypuszczasz zmianę w enginie gry?

Jakiś błąd, gra powinna po odpaleniu mapy skompilować wszystkie shadery do cachea i je ładować z tamtą przy kolejnym włączeniu już, a tutaj tak jakby za każdym razem kompilowała je podczas gry co jest bardzo obciążające dla GPU.
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem z wczytywaniem multi - Górale Scenika 1 302 05-23-2018, 12:14
Ostatni post: Ziuta
  [SzukamZapraszam do mojego zespołu GÓRALE v5 Cashowski 0 282 05-05-2018, 21:53
Ostatni post: Cashowski
  Error: Running LUA method 'update'. zajawkowiecone 6 611 04-22-2018, 22:01
Ostatni post: agRush2k
  [ZagramSzukam 1-2 ogarnietych osób, do gry na Górale v5 fs 17 Piotr Kaczmarek 3 634 03-01-2018, 19:53
Ostatni post: Rolnik009
  Dziwne spadki fps ... KamS. 10 673 02-15-2018, 19:22
Ostatni post: KamS.
  Dziwne spadki FPS Agrotron 10 1,130 01-17-2018, 11:18
Ostatni post: Dzi4d3k
  Spadki fps KamS. 7 563 01-10-2018, 22:06
Ostatni post: Dzi4d3k
  Error: Running LUA method 'update'. KLlXD 0 484 12-03-2017, 15:05
Ostatni post: KLlXD
  Górale Multiterrain Schadow312 5 712 11-27-2017, 19:11
Ostatni post: Schadow312
  Problem na mapie Górale mikolajbiel 3 575 11-20-2017, 17:25
Ostatni post: mikolajbiel



Przegląda: 1 gości

Menu