Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Moddesc
#1
Witam. Czy jeżeli w moddesc nie ma linijek specializations,vehicletypes i tych odpowiadających za klawisze to mogę je skopiować z innego modu czy coś musze  jeszcze robić w XML czy ge. Bo chciałem sobie dodać panel ic do golego moda ale nie działa mimo że robię wszystko dobrze. Z modami gdzie są te pozycje nie mam tego problemu
 
Taka tam sobie reklama.
#2
(01-14-2018, 16:23)Małorolny92 napisał(a): Witam. Czy jeżeli w moddesc nie ma linijek specializations,vehicletypes i tych odpowiadających za klawisze to mogę je skopiować z innego modu czy coś musze  jeszcze robić w XML czy ge. Bo chciałem sobie dodać panel ic do golego moda ale nie działa mimo że robię wszystko dobrze. Z modami gdzie są te pozycje nie mam tego problemu

Musisz dodać pliki lua. I odpowiednie wpisy w XLM
 
#3
Otóż w tej sytuacji do modDesc.xml musisz wkleić linijki od specjalizacji i vehicleTypes:
Kod PHP:
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail
Register
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
#4
(01-14-2018, 16:41)agRush2k napisał(a): Otóż w tej sytuacji do modDesc.xml musisz wkleić linijki od specjalizacji i vehicleTypes:
Kod PHP:
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail
Register

Agro robię tak jak ty piszesz ale nic nie działa,nie wiem jaka jest tego przyczyna. Może podeśle ci moda  i powiesz czemu nie działa? Big Grin
 
#5
Jeśli w modDesc dodałeś linijki ze specjalizacjami typu:
<specialization name="specjalizacja1" className="specjalizacja1" filename="skrypty/specjalizacja1.lua"/>
to w folderze określonym w tych linijkach (w tym przypadku "skrypty") musisz dodać pliki lua od tych specjalizacji. Najczęściej mają taką samą nazwę jak ta w linijce.
 
#6
(01-14-2018, 17:08)Misio napisał(a): Jeśli w  modDesc dodałeś linijki ze specjalizacjami typu:
       <specialization name="specjalizacja1" className="specjalizacja1" filename="skrypty/specjalizacja1.lua"/>
to  w folderze określonym w tych linijkach (w tym przypadku "skrypty") musisz dodać pliki lua od tych specjalizacji. Najczęściej mają taką samą nazwę jak ta w linijce.

No wiem o tym. Dodaje (panel IC) Wpisuje to co trzeba i nic.
Jeszcze jest do wpisania pozycja :

<inputBindings>
        <input name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH" category="VEHICLE" key1="KEY_space" key2="" button="" device="0" mouse="" />
    </inputBindings>

Ona odpowiada za to co widać w Hudzie ale sęk w tym że tego nie widać. A powinno się to wyświetlać chyba nawet wtedy gdy w XML jeszcze się nie doda linijek. A nie ma tego. A skrypty są w folderze. Nazwę do vehicle types tez piszę taką jak jest w xml.
 
Taka tam sobie reklama.
#7
Jeśli w xml nie dodasz odpowiednich linijek, to jak ma ci działać?. Wpis <inputBindings> przypisuje ci tylko klawisz, którym włączasz konsolę.
 
#8
(01-14-2018, 17:22)Misio napisał(a): Jeśli w xml nie dodasz odpowiednich linijek, to jak ma ci działać?. Wpis  <inputBindings> przypisuje ci tylko klawisz, którym włączasz konsolę.

No tak ale nie widać tego klawisza i nie ma jak włączyć.

Tak u mnie Mod desc wygląda. A przy tym vehicletypes Ta tazwa to z xml to vehicletypes?

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<modDesc descVersion="39">
    <author>Perkins</author>
    <version>1.0</version>
    <title>
        <en>Ursus 3512</en>
        <de>Ursus 3512</de>
    </title>
    <description>
        <en>Ursus 3512</en>
        <de>Ursus 3512</de>
    </description>
    
    <specializations>
        <specialization name="interactiveControl"   className="InteractiveControl"     filename="Scripts/InteractiveControl.lua" />
        <specialization name="interactiveWindows" className="InteractiveWindows"  filename="Scripts/InteractiveWindows.lua" />
        <specialization name="interactiveButtons"  className="InteractiveButtons"    filename="Scripts/InteractiveButtons.lua" />
    </specializations>

    
       <vehicleTypes>
        <type name="tractor" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
            <specialization name="attacherJoints" />
            <specialization name="lights" />
            <specialization name="motorized" />
            <specialization name="steerable" />
            <specialization name="drivable" />
            <specialization name="cylindered" />
            <specialization name="aiVehicle" />
            <specialization name="bunkerSiloCompacter" />
            <specialization name="honk" />
            <specialization name="washable" />
            <specialization name="mountable" />
            <specialization name="wheelRotations" />
            <specialization name="interactiveControl" />
            <specialization name="interactiveWindows" />
            <specialization name="interactiveButtons" />        
        </type>
    </vehicleTypes>

   
   <l10n>
        <text name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH">
     
        <en>Switch IC State</en>
      
        <de>IC an/abschalten</de>
    
        <fr>Activer/D괡ctiver le CI</fr>
    
    </text>
        
        <text name="InteractiveControl_Off">
 
         <en>Disable IC</en>
     
        <de>IC ausschalten</de>
     
       <fr>D괡ctiver le CI</fr>
    
    </text>
        
        <text name="InteractiveControl_On">
 
        <en>Enable IC</en>
      
        <de>IC anschalten</de>
        
    <fr>Activer le CI</fr>
        
        </text>
        
        <text name="ic_component_close">

    <en>Left Mouse Button: close %s</en>
    
    <de>Linke Maustaste: %s schlieࠥn</de>    
    
<fr>Clic gauche : fermer %s</fr>

    </text>
        

        <text name="ic_component_open">
        
    <en>Left Mouse Button: open %s</en>
    
    <de>Linke Maustaste: %s ?en</de>    
    
<fr>Clic gauche : ouvrir %s</fr>
    
    </text>
        
        <text name="ic_button_on">
    
    <en>Left Mouse Button: activate %s</en>
    
    <de>Linke Maustaste: %s anschalten</de>        

    <fr>Clic gauche : activer %s</fr>
    
    </text>
        
        <text name="ic_button_off">
    
    <en>Left Mouse Button: deactivate %s</en>

    <de>Linke Maustaste: %s ausschalten</de>    
    
<fr>Clic gauche : d괡ctiver %s</fr>
    
    </text>
    

    
    
    <text name="Szyberdach">
    
    <en>klapa</en>
    
    <de>klapa</de>    
    </text>
    
    
    
    
    </l10n>
    
     <inputBindings>
        <input name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH" category="VEHICLE" key1="KEY_space" key2="" button="" device="0" mouse="" />    
        
    </inputBindings>
    
    
   
   
    <iconFilename>store.dds</iconFilename>
    <multiplayer supported="true"/>
   <storeItems>
        <storeItem rootNode="vehicle" xmlFilename="3512.xml"/>
    </storeItems>

</modDesc>
 
#9
<vehicleTypes>
<type name="tractor" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">

type name= nie może mieć nazwy "tractor". Musi mieć taką samą nazwę jak w xml <vehicle type= Np w xml <vehicle type="Ursus 904", to i w modDesc <type name="Ursus 904" . Musi to być inna nazwa niż "tractor".
 
#10
(01-14-2018, 17:42)Misio napisał(a): <vehicleTypes>
       <type name="tractor" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">

type name= nie może mieć nazwy "tractor".  Musi mieć taką samą nazwę jak  w xml <vehicle type=  Np w xml <vehicle type="Ursus 904", to i w modDesc  <type name="Ursus 904" . Musi to być inna nazwa niż "tractor".

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>

<vehicle type="tractor">

Taka jest nazwa na samej górze w XML moda.
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ModDesc bartez1bartek 1 992 03-01-2018, 11:17
Ostatni post: user12
  Zablokowany moddesc Patrycjusz Game 7 2,067 11-19-2017, 21:31
Ostatni post: Dzi4d3k



Przegląda: 1 gości

Menu