Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Hałda.
#1
Witam.
Czy istnieje możliwość dodania do mapy hałdy jakiegoś materiału sypkiego aby można to było nabierać ładowaczem i rozwozić.
A i nie chodzi mi o ten mod piasku który jest placeable.
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Tak. W GE jak zaznaczysz opcję malowania upraw, trawy itd. to na samym dole jest takie coś "Terraindetailheigh" wybierasz to, zaznaczasz 0 i liczbę która zależy od tego jaką uprawę chcesz dodać, oraz liczbę która odpowiada za wysokość. Następnie namaluj sobie gdzie ci pasuje i gotowe. liczby 1,2,3 i 4 służą do ustalenia uprawy a kolejne do ustalenia wysokości malowania.
 
#3
(01-18-2018, 15:59)Wolnyls11 napisał(a): Tak. W GE jak zaznaczysz opcję malowania upraw, trawy itd. to na samym dole jest takie coś "Terraindetailheigh" wybierasz to, zaznaczasz 0 i liczbę która zależy od tego jaką uprawę chcesz dodać, oraz liczbę która odpowiada za wysokość.  Następnie namaluj sobie gdzie ci pasuje i gotowe. liczby 1,2,3 i 4 służą do ustalenia uprawy a kolejne do ustalenia wysokości malowania.

A można sobie to podpiąć pod xml żeby można było na bieżąco to uzupełniać? ;]
 
#4
No nie za bardzo. Po zrobieniu "pryzmy" jakiegoś zboża i po zebraniu tego, to nie ma możliwości żeby cały czas to się pojawiało.
 
#5
no spox. Dzięki wielkie Smile
 
#6
(01-18-2018, 19:10)Małorolny92 napisał(a): A można sobie to podpiąć pod xml żeby można było na bieżąco to uzupełniać? ;]

(01-18-2018, 21:22)Wolnyls11 napisał(a): No nie za bardzo. Po zrobieniu "pryzmy" jakiegoś zboża i po zebraniu  tego,  to nie ma możliwości żeby cały czas to się pojawiało.

Zgadza się, nie można, bo XMLe były w FS15, gdzie pryzmy były w postaci kształtów/górek "wynurzających się" spod ziemi, a ich wysokość, w uproszczeniu, określana była przez wartość aktualnej ilości materiały który przedstawiały.

W FS17 wszystkie materiały są wysypywane w dowolnym miejscu dlatego ich umiejscowienie jest "malowane" na specjalnej warstwie mapy (terrainDetailHeigh) gdzie rodzaj i ilość materiału określana jest przez pisząc obrazowo, odpowiednio kolor i odcień (widać je po konwersji terrainDetailHeigh.gdm do .png).
 
Taka tam sobie reklama.
#7
(01-19-2018, 11:31)Dzi4d3k napisał(a):
(01-18-2018, 19:10)Małorolny92 napisał(a): A można sobie to podpiąć pod xml żeby można było na bieżąco to uzupełniać? ;]

(01-18-2018, 21:22)Wolnyls11 napisał(a): No nie za bardzo. Po zrobieniu "pryzmy" jakiegoś zboża i po zebraniu  tego,  to nie ma możliwości żeby cały czas to się pojawiało.

Zgadza się, nie można, bo XMLe były w FS15, gdzie pryzmy były w postaci kształtów/górek "wynurzających się" spod ziemi, a ich wysokość, w uproszczeniu, określana była przez wartość aktualnej ilości materiały który przedstawiały.

W FS17 wszystkie materiały są wysypywane w dowolnym miejscu dlatego ich umiejscowienie jest "malowane" na specjalnej warstwie mapy (terrainDetailHeigh) gdzie rodzaj i ilość materiału określana jest przez pisząc obrazowo, odpowiednio kolor i odcień (widać je po konwersji terrainDetailHeigh.gdm do .png).
A jak niektórzy goście dodają piach przez GE (nie chodzi o mod w placeable) to jak oni to robią?
 
#8
(01-19-2018, 14:28)Małorolny92 napisał(a): A jak niektórzy goście dodają piach przez GE (nie chodzi o mod w placeable) to jak oni to robią?

Najpierw trzeba wyposażyć mapę w nowy materiał, np. przy wykorzystaniu moda AdditinalMapTypes.
Poszukaj sobie na YT "How to add lime/kalk to a map".
Linka nie podam bo tam są linki do innych for, więc po co mi ostrzeżenie.
 
#9
(01-19-2018, 14:45)Dzi4d3k napisał(a):
(01-19-2018, 14:28)Małorolny92 napisał(a): A jak niektórzy goście dodają piach przez GE (nie chodzi o mod w placeable) to jak oni to robią?

Najpierw trzeba wyposażyć mapę w nowy materiał, np. przy wykorzystaniu moda AdditinalMapTypes.
Poszukaj sobie na YT "How to add lime/kalk to a map".
Linka nie podam bo tam są linki do innych for, więc po co mi ostrzeżenie.

Dzięki ziomek coś będziem działać Big Grin
 
  




Przegląda: 1 gości

Menu