Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Soil mod
Big Grin 
Poszukuję kogoś kto wręcz Łopatologicznie wyjrzy mi jak korzystać z tego modu. Czyli pa podstawie jakichś przykładów. Jest bodajże jeden polski tutorial w formie pdf ale nie za bardzo go kumam. Przyznam się że jakiś filmik by się przydał. A chciałbym nadmienić iż nie jestem rolnikiem tudzież farmerem więc ciężko mi na chłopski rozum to ogarnąć  Huh

Taka tam sobie reklama
https://www.youtube.com/watch?v=3c9YM3I72pI
można włączyć polskie napisy[ tłumaczenie] Wink

Mimo wszystko ten tłumacz za wiele mi nie pomógł  Confused

Jest tu na forum bardzo przydatny 9bardziej niż wiele innych) poradnik. Generalnie przecież chodzi o prawidłową kolejnośc i uprawę. Na innych pordnikach faktycznie można się totalnie pogubić a pod tym linkiem masz prosto opisane, co, kiedy, po czym. A soil mod pokaże ci czy to co robisz jest ok czy nie. ja mam jedyny problem z samym obornikiem. NIe iwem, czy to co sie zbiera w zbiorniku przy BGA to tez obornik jest. Dla mnie to jedna chwała - i to i to gnojówka Smile Ale obornikiem to zwykle zwano wyłacznie to co nawalone z obory dla krów itp. Tu to sam potrzebuję info. No i w poczatkowej fazie gry troche lipa bo...wszędzie prawie musisz ładować obornik a tu nie ma za bardzo skąd.
http://farming-simulator.pl/showthread.php?tid=378